/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
Søgning på soldaternummer
Fra : Reichstein
Vist : 4521 gange
50 point
Dato : 15-05-07 08:24

Det er ikke ligefrem slægtsforskning jeg er i gang med, men søgning efter gamle soldaterkammerater.
Jeg vil gerne vide om der findes et sted, hvor man kan søge på soldaternummer?

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 15-05-07 08:31

Det findes ikke, men alt efter hvor gamle de er så er der jo færre og færre at søge imellem, men prøv http://www.gamle-venner.dk/

Accepteret svar
Fra : Varla

Modtaget 60 point
Dato : 15-05-07 08:43

Det formentligt eneste sted hvor man kan finde noget som helst med et soldaternummer, må være militæret/udskrivningskredsen. Og selv i bedste fald kan der formentligt kun blive tale om flere data til identifikation af personen/personerne.

Da dette formentligt ikke kan give noget CPR nummer som resultat, så bliver det herefter en søgning i ældgamle folkeregistreoplysninger o.s.v.

Dog må det være muligt med nogen usikkerhed, at kunne finde personen/personerne via CPR, men dette koster en afgift pr. person der søges.

Mange hilsener fra
514456 November 1961

Godkendelse af svar
Fra : Reichstein

Dato : 15-05-07 08:49

Tak for svaret Varla. Fra 559104 november 1962