/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
ang klorin
Fra : karin42
Vist : 530 gange
80 point
Dato : 20-01-03 15:20

det er måske ikke det rigtige sted - men jeg prøver alligevel : er der nogle her der kan gi' mig en forklaring på hvorfor forbrugerne stadigvæk i alle butikker kan købe klorin ( og gør det ) det er mig ubegribelig at folk stadig kan fylde deres toilet bl.a. med klorin - for derefter at skylle det ud i vores vandløb ! idag hvor man er så oplyst burde ingen købe det modbydelige stads . Tag dog og smid eddike i toilettet det gør lige så meget rent ( og er vel også bedere for miljøet ) mvh karen

Kommentar
Fra : karin42

Dato : 20-01-03 15:22

undskyld hvis mit spørgsmål er kommet under ( biler ) det er naturligvis en fejl
beklager mvh karen

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 20-01-03 15:26

Karin, jeg er enig.
Men du har skrevet det i kategorien biler

Hvis man går ind på http://www.kandu.dk/ og surfer videre til hus og have http://www.kandu.dk/dk/emne/20402 så passede det bedre

Men rent faktisk så et det et godt tip, så jeg vil da foreslå dig at lave et tip http://www.kandu.dk/dk/tip.asp?groupid=20402&mode=1&qid=0

Kommentar
Fra : Master_of_KeFir

Dato : 20-01-03 16:08

Den kendte blå Klorin dunk er blot en droppe i havet

Her har Grøninfo lavet rettnings linier til at nedsætte klorin belastning af miljøet - http://www.greeninfo.dk/press/klor_pr.htm

Mvh, Ke'Fir, m.a.

Kommentar
Fra : lusen

Dato : 28-01-03 21:21

Blå klorin kan jo også bruges til andet end at komme i wc´et evnetuelt rengøring

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 29-01-03 00:31

Lusen.....rengøring af hvad ???

Kommentar
Fra : karin42

Dato : 29-01-03 08:53

hej uffe 29 .....ja jeg vil også gerne vide hvad man kan bruge Klorin til .......
Lusen skriver " til rengøring " ja men er det da ikke gået op for folk at vi da netop IKKE kan buge det forbistrede stads til rengøring ! det ødelægger vores klode - simpelhen vi udsletter alt levende ved at smide det ud gennem køkkenvasken ,eller andre steder den unge generation MÅ og skal INFORMERES og det er vi gamle der skal være de eksempler ( selvom det ikke er på mode at lytte efter den ældre generation ) mvh karen.