/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
IE 7 "dør"
Fra : Smukke_Ole
Vist : 481 gange
300 point
Dato : 14-05-07 20:13

Hej.

Jeg prøver på at indlægge et CV på www.jobnet.dk.
Jeg kan komme ind på forsiden, men når jeg klikker på Opret CV, så "dør" IE7.
Det samme sker ikke for min broder, som godt kan komme videre.
Er der nogle indstillinger, man kan "skrue" på ?
Det skal bemærkes, at det kun sker på den pågældende side, og ikke på andre sider.

Jeg kører XP, SP2 fuldt opdateret.

Smukke_Ole

Kommentar
Fra : transor

Dato : 14-05-07 20:32

Hold dig fra Ie 7.
Den er fuld af fejl.
Når du afinstallerer den, dukker den gode gamle version 6 op. Og den virker.

Kommentar
Fra : P_trisja

Dato : 14-05-07 23:44

Jeg har også altid haft problemer med IE der crashede ved bare det mindste. Jeg bruger Firefox nu. Det har nogle enormt lækre features, og så er det generelt ret brugervenligt og pænt. Og så fås det selvfølgelig på dansk. http://www.mozilladanmark.dk/produkter/firefox/

Det eneste minus er at du vistnok ikke kan bruge netbank på det. Så skal du få fat i et Activecard fra din bank.

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 300 point
Dato : 15-05-07 03:55

Jeg har brugt IE7 i over et år ...lige siden første Beta release ..og har aldrig haft nævneværdige problemer med den ..hverken med Beta1, Beta2 eller RC (Release Candidate) ..og da slet ikke med den færdige (final) version

På jobnet kører Opret CV over en sikker forbindelse. Derfor skal du have krypteringsprotokollerne slået til i IE ...gælder OGSÅ 6'eren !!!

Funktioner->Internetindstillinger-> ..fanebladet; Avanceret og sæt flueben under asnittet Sikkerhed ved punkterne:

Brug SSL 2.0

Brug SSL 3.0

Brug TSL 1.0

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 15-05-07 07:32

IE 7 kører perfekt på de maskiner jeg bruger.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-05-07 08:24

transor -> Præcis HVILKE fejl mener du IE7 har ....som ikke også IE6 har?

Jeg kan nemt nævne flere fejl i 6'eren som er rettet i 7'eren. Specielt når det kommer til browser bugs og rendering af CSS. Javascript afvikles også betydeligt hurtigere i IE7 ...selv målt i forhold til Firefox.

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : Smukke_Ole

Dato : 15-05-07 09:47

Tak for svaret molokyle.

Smukke_Ole