/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Windows Vista
Fra : plb
Vist : 688 gange
100 point
Dato : 14-05-07 18:57

Hej

Jeg har lige fået windows vista installeret og jeg har et par spørgsmål..

Jeg har før haft Vista installeret, men valgte at slette det igen og nu når jeg starter min pc op for jeg tre valgmuligheder: older vision of windows og så 2 windows vista'er. den gamle version er min xp (som jeg har liggende for en sikkerhedsskyld ;)) Hvordan gør jeg så der kun er 1 windows vista som mulighed?

Så når jeg åbner start menuen og prøver at vælge "Pictures" sker der ingen ting, jeg sad og legede med det og kom til at slette den eller sådan noget? nogen der ved hvordan man finder den frem igen? jeg har gjort det samme med "Documents".. Lidt irriterende når man kan se de står inde i start, men der sker ingenting når man trykker på dem .

mvh PLB

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 14-05-07 20:00
Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 14-05-07 20:01

Smid Vista dvden i igen og start op på den så kan du vælge at reparere installationen istedet for en ny install. Du vil blive guidet igennem processen. Så kommer det hele med igen

Kommentar
Fra : disken

Dato : 14-05-07 20:03

Du sætter din SÅKALDTE dvd skive i /IGEN
og formaterer ALT/ sletter alt på vejen til en ny INSTALL

HUSK AT TAG EN BACKUP///

ELLER_____

Men temmeligt træls, at have flere Boot/ o.s.v

Eller skal du op i komtrolpanel/ system / avanceret / start og genoprettelse
der kan du selv vælge, hvis du ikke vil have mere end en BOOT device.
Sæt den til DET,,,,DU mener er første BOOT.
Og vælg sekunder_ eller andet.

KAN ikke foreslå dig at slette NOGET,

Men der kommer sikkert masser af gode råd.
Så følg dem:::_________

MEN PRØV, FØR DU SLETTER NOGET, ELLER SÆTTER TIME/UOT TIL 0

Kommentar
Fra : plb

Dato : 16-05-07 11:05

Ja nu er problemet med at jeg mangler nogle mapper forsvundet.. de var vendt tilbage da jeg havde genstartet pc'en.. Jeg tror jeg vil prøve at formatere pc'en og så skriver jeg tilbage for at se hva der er sket

mvh PLB

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 16-05-07 11:40

Formatering = alt slettes................................

Annuller spørgsmålet
Fra : plb

Dato : 10-06-07 12:00

Jeg fandt aldrig ud af hvordan jeg gjorde og gøre nu med win xp igen