/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
frysning
Fra : kj
Vist : 382 gange
200 point
Dato : 14-05-07 11:52

Når jeg brænder mit DVD projekt til en DVD-r skive, fryser billed og lyd med jævne mellemrum.
Når jeg starter brændingen fra Studio 8, popper min NERO op, hvorfor det.
Er der et sted i Studio 8 hvor man kan stille brændehastigheden.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-05-07 13:11

Hvad er det for en Studie 8 - Pinaccle eller hvad....

Brændhastigheden stiller du i det program du brænder med....

HUSK...

ALDRIG mere en 50% af hvad skiven er beregnet til...... Så slipper du for hakkeriet....

Kommentar
Fra : kj

Dato : 14-05-07 13:26

Det Pinnacle Studio 8, når jeg skiven på puteren er der ikke noget galt, det er når jeg vil se den med min DVD afspiller til fjernsynet. Jeg brænder dirkte fra Pinnacle Studio 8, når NERO popper op, lukker jeg den og fortsætter med Pinnacle Studio 8. Jeg brænder i højeste DVD kvalitet.

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 200 point
Dato : 14-05-07 13:43

Citat
Jeg brænder i højeste DVD kvalitet

Netop derfor er hastigheden VIGTIG....

Max. 50% af hvad der står på skiven (hellere 25%)

Præcis hvor i Pinnacle du stiller hastigheden ved jeg ikke lige (bruger selv Ulead), men der er helt sikkert et sted i opsætningen hvor den kan bestemmes.....

Fejlen er en typisk hastighedsfejl ved brænding.....

Godkendelse af svar
Fra : kj

Dato : 14-05-07 13:52

Tak for svaret refi.
Jeg prøver at finde det i Pinnacle Studio 8.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-05-07 14:06

Selv tak....