/ Forside/ Teknologi / Hardware / Harddiske / Spørgsmål
10  tedd 4561
Ekstern Harddisk
Fra : Daxxa
Vist : 605 gange
100 point
Dato : 13-05-07 21:21

Hejsa, så er der problemer igen, Har lii fået en ekstern Western Digital 500 gb.

Den knap til at slukke den med sidder fast, og har hele tiden gjordt det, kender en der har en magen til og den kan man trykke ind, og slukke den.

Så nogen der har erfaringer med at lukke harddisken op, og så se hvad der er galt??

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 13-05-07 21:26

Afbryderen er vel defekt.

Kommentar
Fra : Daxxa

Dato : 13-05-07 22:02

Så den skal vel sendes ind, der hvor jeg nu har købt den. Eller bare ringe til dem først

Accepteret svar
Fra : e.c

Modtaget 100 point
Dato : 13-05-07 22:22

Ingen tvivl - du bør have en ny på garantien.

Kommentar
Fra : Daxxa

Dato : 13-05-07 23:07

Okay, så du vil ikk anbefale selv at begynde at rode med det??

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 13-05-07 23:15

Nææ, det kan ikke anbefales at rode med selv, da garantien så bortfalder, den er typisk 2-3 år
Men et lille strint WD40, eller Pronto, kan gøre underværker, men KUN ned i selve kontakten.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : Daxxa

Dato : 14-05-07 00:18

Okay

Godkendelse af svar
Fra : Daxxa

Dato : 12-07-07 15:14

Der gik lidt lang tid havde ikk lii set den stadig var åben, Men tak alligevel :p

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 12-07-07 16:40

OK - jeg håber du fik den byttet.