/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Hurtig hjælp
Fra : Basse8435
Vist : 408 gange
20 point
Dato : 13-05-07 18:04

Hejsa

Jeg har et problem.

Jeg skal konvetere mine downloadet film fra E-mule til en fil kan brænde ned
så den kan afspilles i en alm dvd.

Hvordan gør jeg det...

Accepteret svar
Fra : transor

Modtaget 30 point
Dato : 13-05-07 18:12

Det afhænger af hvad slags fil du har downloadet.
Pas på det sted er fyldt med al slags dårligdom, og ulovligheder. Nu er du advaret.

Kommentar
Fra : Basse8435

Dato : 13-05-07 18:14

Hejsa transor

hvor anbefalder du så man Downloader henne

Jamen det er en Windows film

Godkendelse af svar
Fra : Basse8435

Dato : 13-05-07 18:37

Tak for svaret transor.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 13-05-07 18:54

Der er ikke noget som bare hedder en vindowsfil. Det gamle mest almindelige filmformat til windowsprogrammer hedder avi som filefternavn.
sådan en brænder du som datafil. Den kan så kun afspilles på en computer.

Ellers skal du have et videoredigeringsprogram, der kan importere den og danne en dvd derudfra.

Det kan også være at du har fået et image. Det skal bare importeres i dit brænderprogram. Metoden afhænger af hvilket brænderprogram du bruger.

Kommentar
Fra : Basse8435

Dato : 13-05-07 19:18

Hmm

Jamen bruger Burning Studio 5

Kommentar
Fra : Basse8435

Dato : 13-05-07 19:21

Hvilken fil skal jeg bruge Så
hvis den skal vises På dvd Afspiller

Kommentar
Fra : suspiria

Dato : 14-05-07 10:33

Passer ikke at avi filer kun kan afspilles på pc'en, både min pioneer og kiss dvd player understøtter avi filer. Hvis du har en dvd der understøtter Divx/Xvid så brænder du bare din filmfil over på en cd med nero og smækker den i.