/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Sætte "flueben" i Word
Fra : Mallie
Vist : 26768 gange
100 point
Dato : 13-05-07 12:18

Kan man i formularer ændre så man i afkrydsningsfelter sætter "flueben" i stedet for kryds - eller er der en anden måde at gøre det på ...?

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 13-05-07 12:26

- det er vel bare at skifte skrifttype til f.eks. Windings, og bruge "fluebenet" derfra...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-05-07 12:26

Citat
afkrydsningsfelter

Du giver jo selv svaret....

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 13-05-07 13:20

Hej, du har mange tegn til at ligge på PC. : Programmer,-Tilbehør,-Systemværktøjer,-Tegnoversigt,-Højreklik på tegnoversigt og send til skrivebord (opret genvej),og vupti har du en genvej til at ligge på skrivebordet, med alle mulige tegn indenfor alle skrifttyper. Du kan så markere det som du skal brug og kopiere med højre musetast, og sætte ind i dokumentet hvor du ønsker. -Læg mærke til at du kan finde alle skrifttyper oppe for oven ved siden af HJÆLP-knappen.
God fornøjelse.

Kommentar
Fra : Mallie

Dato : 13-05-07 13:20

Nej, jeg vil gerne have det til at virke i et afkrydsningsfelt i en formular.

Accepteret svar
Fra : hvaderikkeibrug

Modtaget 100 point
Dato : 13-05-07 16:15

Lav en makro, hvor du henter fluebenet i "Symboler" og sætter det ind i et afkrydsningsfelt, og lav så en knap til makroen på værktøjelinien. Så sætter du bare markøren i afkrydsningsfeltet og trykker på denne knap, hver gang, du vil have et flueben.

Kommentar
Fra : P_trisja

Dato : 14-05-07 23:58

Gå op i Funktioner --> Tilpas. Under fanebladet 'Kommandoer' vælger du kategorien 'Formularer'. Så har du dit afkrydsningfelt. Træk den ud på værktøjslinien, så du altid har den lige ved hånden.

Godkendelse af svar
Fra : Mallie

Dato : 15-05-07 08:11

Tak for svaret hvaderikkeibrug.