/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
K800i
Fra : taunusanden
Vist : 589 gange
100 point
Dato : 13-05-07 11:47

Hejsa, min SonyEricsson W800i er ved at være godt brugt efterhånden..
Glad for SonyEricsson så det skal det være, tidligere Nokia fan.

Tænkt på at skifte til K800i
http://butik.tkmobil.dk/Butik/Produkter/Vare.asp?VareID=4441&E=0

Så ville jeg lige høre om der er nogen med gode/dårlige erfaringer med denne

- Anden

Kommentar
Fra : Arials

Dato : 13-05-07 11:58

hvis jeg ikke husker galt, metal ramme...

extra god med flyveture under fuldskab

en af mine venner kastede den en tur på brosten, den overlevede med nogle skrammer..

men virker stadig fint..

Kommentar
Fra : taunusanden

Dato : 13-05-07 12:01

Holdbar mobil, lyder godt
For den er tit med til noget arbejde på gården eller når man roder i vennernes biler

3,2MegaPixel kamera tiltalte mig også..

Nogen siger jeg skal have en håndværker mobil, men det er sgu ikke lige mig, hehe

- Anden

Kommentar
Fra : Arials

Dato : 13-05-07 12:02

det som jeg ser som et prob på den mobil, er det skyse tingest, det beskytter kameraet...

den virker ikke super optimal...

men resten er lækkert...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-05-07 12:05

Citat
Hejsa, min SonyEricsson W800i er ved at være godt brugt efterhånden

Ja....

1 år er den vel

Der er jo ikke den store forskel bortset fra at at k-eren har et bedre kamera.....

Kommentar
Fra : taunusanden

Dato : 13-05-07 12:07

-Arials
Citat
det som jeg ser som et prob på den mobil, er det skyse tingest, det beskytter kameraet...

Hvad mener du? Hvis det er den klap, så er jeg egentlig glad for den på min W800i, beskytter jo kameraet mod det "skidt" jeg til tider er ude i

Lyder godt med gode kommentarer indtil videre

- Anden

Accepteret svar
Fra : bja2

Modtaget 110 point
Dato : 13-05-07 12:09

Jeg er bare vildt glad for min K800i Jeg bruger næsten ikke mit gamle kamera mere. Jeg har sat et siliconecover på den Så NUL ridser her. Det eneste lille er Den skal oplades tit. Men det må være alt det extraudstyr For det har været sådan fra ny af.

Kommentar
Fra : Arials

Dato : 13-05-07 12:12

jeg lider af frygt for plastic....

for plastik knækker hurtigt hvis det får slag under kulde eller slag generelt... og da det stikker væsenligt ud fra resten af kroppen.. kunne jeg hurtigt forstille mig den på et tidspunkt kunne blive slået af eller i stykker...

og flyveture kan godt gøre ondt på lige den del af mobil..

min egen lg kg800 er noget af det væreste lort jeg nogensinde har haft fingrene i...

den fucker konstant og det er lykkes mig at slå en rids/revne i touch-delen..??

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-05-07 12:12

Beskyttelsen på k er et "skydelåg"....

Det kan finde på at gå op, hvis man går med den i lommen, med det resultat at det aktiverer kameraet øjeblikkeligt og derved bruger strøm.......

Har du den i en taske eller etui - er det ikke noget problem....

Kommentar
Fra : taunusanden

Dato : 14-05-07 12:24

refi - har prøvet nogle gange at kameraet åbner i lommen. men efter et stykke tid slukker W800i selv for det. Den holder strøm 2-3 dage, med mit forbrug, så det lyder okay

Tror helt sikkert jeg skal have den mobil imorgen

- Anden

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-05-07 12:28

Det var skam også "kun" en anbefaling med modifikationer......

Kommentar
Fra : bja2

Dato : 14-05-07 18:29

Køb du bare den mobil Den er totalstbil. Og man kan jo bare sætte den til at lade op. Men den holder jo nok 2-3 dage. Jeg lader bare hver 2. dag. for at have rigelig med strøm på. Good luck

Godkendelse af svar
Fra : taunusanden

Dato : 14-05-07 22:06

Tak for svaret bja2. Efter de gode og venlige besvarelser jeg har fået her i tråden har jeg bestemt mig for at det skal være den

Tak til alle

- Anden

Kommentar
Fra : bja2

Dato : 16-05-07 10:27

Selv tak og held og lykke med den fremover.

Kommentar
Fra : taunusanden

Dato : 17-05-07 01:12

Det blev en K790i, noget med at K800i er en 3 mobil, den eneste forskel skulle være det fremad vendte kamera.. Det har jeg jo ikke brug for med mit Telia abonnement.

Men er glad for den, købte et bluetooth headset "nu hvor jeg lige var igang", så får ikke problemer med politiet hvis jeg snakker i bilen

Den har lidt større skærm og selve telefonen er jo så naturligvis lidt større. Men ligger faktisk bedre i hånden, så det er vist helt super

Kanon at tage billeder med!! Fik jo 3.2 megapixel istedet for 2.0 megapixel. Men savner lidt min "lommelygte", den anden (W800i) havde jo lys istedet for blitz.

- Anden