/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Hjælp til Gmail
Fra : Iselou
Vist : 608 gange
35 point
Dato : 12-05-07 21:45

Hey!

Hvordan sletter jeg min gmail-konto? Altså min email?

gerne et meget hurtigt svar da jeg modtager rigtig meget spam og gerne vil have den lukket så jeg kan oprette en ny med samme "navn"

Mvh Iselou

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-05-07 21:58

Du lader bare være med at bruge den og opretter en ny.....

Du kan IKKE slette den....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-05-07 21:59

Hvad er logikken med at oprette en med samme navn

Kommentar
Fra : Iselou

Dato : 12-05-07 22:09

Logikken er at jeg så slipper for at medele alle om at jeg har fået ny email-adresse ;)

Så den kan på INGEN måder slettes?

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 27 point
Dato : 12-05-07 22:14

Citat
Så den kan på INGEN måder slettes?

NEJ

Hvis du vil have en med samme navn, kan du jo ligeså godt beholde den du har

Det giver da den samme spam.....

Kommentar
Fra : Iselou

Dato : 12-05-07 22:16

Nej på en anden jeg havde var der ingen spam. Det er når jeg melder mig til et aller andet kommer der en masse reklamestof mm.

men tak for dit svar selvom det desværre ikke slettede min mail ;)

Godkendelse af svar
Fra : Iselou

Dato : 12-05-07 22:16

Tak for svaret refi.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-05-07 22:18

Selv tak.....

Kommentar
Fra : Moggi

Dato : 12-05-07 22:25

Ikke at jeg vil forhindre dig, men jeg bruger også Gmail og jeg synes at spamfilteret der fungerer udemærket.
Har du læst denne:
http://mail.google.com/support/bin/answer.py?answer=6602&topic=1520

Husk, især i starten, at kigge i din spammappe en gang i mellem og for at forhindre at post som du gerne vil have ikke havner der.

Mvh.

Kommentar
Fra : Iselou

Dato : 13-05-07 16:24

Moggi

Det er også mere reklamer fra alt muligt som man ved et uheld får meldt sig til. Det er bare irriterende! tak for dit link ;)

ha en god søndag :)