/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
SLETTE FILER PÅ W810i !!!
Fra : Traffic
Vist : 551 gange
100 point
Dato : 12-05-07 13:04

Har nu næsten prøvet alt, MEN der er stadig nogle af de filer der følger med telefonen jeg ikke kan slette !!!

Det er primært lyd/musikfiler !!!
Jeg har prøvet at fjerne dem fra playlister og en masse andet, men slette dem kan jeg ikke !!!

Derfor dukker de konstant op på playlisten og jeg gider faktisk ikke høre SonyEricsson musik når jeg skal slappe af !

Hvordan sletter jeg dem permanent ????????

Nazgul

Kommentar
Fra : tiemaster

Dato : 12-05-07 13:34

det kan du ik....... men du behøver jo ik høre dem. du skal jo bare lave din egen playliste

Kommentar
Fra : Begynder14år

Dato : 12-05-07 14:45

min fætter har haft samme problem, har du prøvet at slutte den til en computer og slette det derfra ?

Kommentar
Fra : Jimmy17

Dato : 12-05-07 19:57

Har selv samme telefon.

Kan bare lave egen afspildningsliste.

Hvis du skal have hjælp til det, siger du bare til...

Kommentar
Fra : taunusanden

Dato : 12-05-07 20:20

Jeg har samme problem med min W800i

- Anden

Kommentar
Fra : Traffic

Dato : 13-05-07 09:57

Uden at i skal misforstå og se det som alt for negativt.................
Vil jeg da lige understrege at jeg IKKE søger hjælp til at oprette PlayLister men til at slette filer.

Og sem skrevet er det ikke kun Lyd/Musik-filer det drejer som om.

Tak for interessen, håber der er hjælp derude !!!!!!!!!!1

Nazgul

Kommentar
Fra : Dressman

Dato : 22-05-07 13:05

Man kan ikke slette dem!