/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Display nokia 6288
Fra : mehn
Vist : 462 gange
300 point
Dato : 11-05-07 18:34

Hej jeg har en nokia hvor displayet er gået i stykker..
jeg har set man kan få et nyt på nettet til 500kr
Men hvordan får jeg det gamle af nu har jeg siddet en time men jeg kan f.... ikke få det af jeg har fået cover og metal rammen af men så kan jeg ikke komme vidre
er der nogle der kan hjelpe mig

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-05-07 18:43

Hvad med en FAGMAND.....

Kommentar
Fra : Niederhof

Dato : 11-05-07 19:09

Sælges af www.MyTrendyPhone.dk for 429.- OG de sælger også værktøjssæt (billigt Taiwan-vare, men der er hvad man skal bruge)

Kommentar
Fra : mehn

Dato : 11-05-07 22:14

jeg har alverdens værktøjer og dingenoter.
men jeg kan ikke få pillet det gamle af...
Jeg har også fundet displayet flere steder
men ingen vejledninger i hvordan man får det gamle af og det nye på og sidst jeg fik et display til en sony erisson var den bare i en lille pose og det er jo surt at købe et og ikke kunne få det sat på og så skal betale en masse får at få en tlf.mekaniker til at sætte et nyt et på som jo ikke er det jeg har købt men et han selv skal købe hjeem til 8ookr eller noget i den stil

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-05-07 22:27

Det er mere surt at ødelægge telefonen......

Kommentar
Fra : D9N

Dato : 11-05-07 22:56

Mehn før du ødelægger nogle fladkabler, så gå til en unlocker som kan rep. den , mange af dem har muligvis er brugt display til den.,..
personligt tager jeg 100.- for at skifte et display, og ved de fleste andre også gør det ...

men du kan finde den nærmeste på www.dkunlock.dk eller www.find-unlocker.dk det er billigere at smide en hund efter sådan en frem for at du skal købe både display og ledninger ...

D9N

Kommentar
Fra : mehn

Dato : 12-05-07 14:09

Det vil jeg så gøre.
hvis du bor i nærheden af Amager vil jeg naturlig vælge dig da du kom med rådet.
Mvh morten

Kommentar
Fra : D9N

Dato : 12-05-07 14:30

det gør jeg så ikke, men i Horsens ..
mener der ligger et par stykker på nørrebro som kan klare det *S*

D9N

Kommentar
Fra : mehn

Dato : 12-05-07 15:34

Det var en skam.
Der ligger en i sydvest så må jeg jo bare drage derhen der er ikke så langt horsens er lige i overkanten