/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Kodeord
Fra : Begynder14år
Vist : 572 gange
100 point
Dato : 11-05-07 15:32

Jeg har en admin-bruger på min windows xp, ved nogen hvordan jeg finder ud af kodeordet på en anden admin-bruger ? jeg tænkte på at keylogge men ellers nogle forslag ?

Grunden er ikke noget særligt men i kan da få den aligevel. jeg skal bruge den for det er den samme som på mine router sider.

Jeg ville være glad for et par gode svar :)

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-05-07 15:36

Citat
Jeg har en admin-bruger på min windows xp

Det er vel dig selv....

Ellers "fingrene væk"

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 11-05-07 15:44

Den nemmeste måde er at spørge den anden bruger

Kommentar
Fra : Ultimate-Helper

Dato : 11-05-07 17:16

Hvis du mener at den på en eller anden måde selv husker kodeordet.
Så virker en keylogger ikke.

Men hvis det er en anden person, så må du enten spørge personen.
Eller en sidste udvej, hacke kodeordet.

Hvis du ikke har andre muligheder for at få det, så kontakt mig igen.
Så skal jeg nok fortælle dig hvordan du "hacker" det...

Kommentar
Fra : michaelveilehansen

Dato : 11-05-07 18:20

Der er vel en grund til at den anden har et kodeord...respekter privatlivet .
og glem alt om at hacke.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 11-05-07 18:35

Citat
Grunden er ikke noget særligt men i kan da få den aligevel. jeg skal bruge den for det er den samme som på mine router sider.

Den forklaring er lyseblå.
Kom med noget bedre.

Kommentar
Fra : Begynder14år

Dato : 11-05-07 18:51

D
Citat
Den forklaring er lyseblå.
Kom med noget bedre.

Her er den lange historie :

Min far er ikke så tryg ved at jeg downloader torrents og ligemeget hvad man fortæller ham om at man ikke downloader noget ulovligt ignorer han rn. Jeg vil åbne port 8991-8999 så jeg downloader med 200kb hastighed i stedet for de 15kb jeg gør nu.

ikke for at være uhøflig, men jeg beder beder ikke jer om at fortælle mig hvor "umoralsk" jeg er, jeg beder bare om hjælp.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 11-05-07 18:53

Den får du ikke her.
Du respekterer ikke givne regler.

Kommentar
Fra : Begynder14år

Dato : 11-05-07 18:54

Ultimate-Helper :

Jeg vil gerne høre mere men jeg er mere tryg ved at du fortæller mig det offenligt.

Kommentar
Fra : Begynder14år

Dato : 11-05-07 18:57

Teil du er ikke velkommen, smut !

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 11-05-07 19:00

Næh

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-05-07 19:03

Citat
Teil du er ikke velkommen, smut !

Det bliver det ikke bedre/anderledes af.....

Du må jo snakke med din far......

Det er ham der bestemmer og ikke os eller dig....

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 11-05-07 19:07

Begynder skulle ha en røvfuld

Kommentar
Fra : risper

Dato : 12-05-07 06:33

Er du klar over, at du har en meget fornuftig FAR - eller har du gang i noget helt andet?

mvh Risper

Kommentar
Fra : risper

Dato : 12-05-07 06:53

Jeg håber inderligt at "FAR" har været så forudseende, at der allerede er installeret en keylogger som "FAR" har kontrollen over. PRINS PILFINGER er en ulidelighed for administratorer og burde slæbes ned i skolegården for at få den endefuld som TEIL - aldeles fornuftigt foreslår!!

Nallerne væk BEGYNDER14ÅR!!

HVIS NOGEN SKAL SMUTTE bør du vist overveje det selv!!

mvh og hilsen til øvrige debattører og endelig god week-end!

Risper

Kommentar
Fra : Begynder14år

Dato : 12-05-07 10:56

det ser ikke ud til at jeg får meget hjælp fra jer så jeg prøver nogle andre forums

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-05-07 11:27

Der får du forhåbentlig heller ingen hjælp.......

Kommentar
Fra : risper

Dato : 12-05-07 12:36

I øvrigt hedder det fora i flertal (pluralis)

SØRGELIGT BEGYNDER 14 - MAN LÆRER HVER DAG - HILS DIN FORNUFTIGE "FAR" ELLER VIS VEDKOMMEDE DIN FORESPØRGSEL PÅ KANDU

Tak for et kort bekendtskab !

Risper