/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
upload
Fra : klanger
Vist : 409 gange
100 point
Dato : 11-05-07 11:30

Hej!

Er der en der evt. kan finde ud af hvorfor jeg ikke kan se min side ude på nettet.

Når jeg uploader enten med FTP programmerne WebPublisher eller StartSmart, som jeg altid bruger til andre websteder som jeg HAR lagt ud......kommer tilbagemeldingen at filerne er uploadet perfekt, men.....

Ja, prøv at åbne www.odense-vest.dk

Øv....

Er der en der kan se om der ligger andre "gamle" filer på serveren som blokkerer eller hvad.....

Håber det lykkedes, da det selvfølgelig er en superside..

Kommentar
Fra : mikmeier48

Dato : 11-05-07 11:59

Du kan jo prøve at hente det du har liggende på nettet, ned i en ny mappe på din computer, for at se om det stemmer overens. Er du sikker på at din indexside ligger i rodmappen.

Kommentar
Fra : klanger

Dato : 11-05-07 12:29

Citat
Du kan jo prøve at hente det du har liggende på nettet, ned i en ny mappe på din computer, for at se om det stemmer overens. Er du sikker på at din indexside ligger i rodmappen.

Har jo desværre ikke nogen umiddelbar mulighed for dette, da jeg ikke kan komme "ind" på siderne ude på nettet......

Min tanke var også manglende index filer, men det ser ud som jeg får uploadet alle filer....

Det er en mystisk en.....!!!! Kan der ligge "gamle" filer og blokere på serveren....

Hva' gør jeg.....

Kommentar
Fra : klanger

Dato : 11-05-07 12:43

Gi'r nedenstående nogen mening for nogen????

dr-xr-x--x 6 apache odense-vest.dk 4096 May 10 21:30 .
dr-xr-x--x 6 apache odense-vest.dk 4096 May 10 21:30 ..
-r-xr-x--- 1 apache odense-vest.dk 16 May 10 21:30 .htpasswd
dr-xr-x--x 2 (?) odense-vest.dk 4096 May 10 21:30 logs
drwxrwsrwt 2 (?) odense-vest.dk 4096 May 10 21:30 tmp
dr-xr-x--x 3 apache odense-vest.dk 4096 May 10 21:30 users
drwxr-sr-x 2 (?) odense-vest.dk 4096 May 11 10:39 web

Jeg kan IKKE slette ovenstående filer i FTP, hvis jeg overhovedet skal det...

Alle mine filer fra HD ligger selvfølgelig også på serveren....men konflikter de evt. med ovenstående ikke sletbare filer?

Kommentar
Fra : mikmeier48

Dato : 11-05-07 14:23

Er der ikke hjælp at hente hos din udbyder, hvor du har hjemmesiden liggende. Der må da være noget support tilknyttet dit abonnement.

Kommentar
Fra : akle

Dato : 11-05-07 15:17

Citat
Ja, prøv at åbne www.odense-vest.dk

Kan fint se hjemmesiden her.
MVH Akle

Accepteret svar
Fra : brokke44

Modtaget 100 point
Dato : 11-05-07 15:41

Den vises også fint med IE7 her.
Nydelig side iøvrigt

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-05-07 16:01

Det har været en "midlertidig" fejl på serveren.....

For 2 timer siden kunne jeg ikke se den (forbidden) - nu er der ingen problemer - PRØV SELV...

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 11-05-07 18:29

Velkommen til afd. 7' nye hjemmeside
Så den kan ses.

Kommentar
Fra : klanger

Dato : 12-05-07 05:36

Ja ja man lærer jo hver dag...

Havde ikke fundet ud af det VAR serveren....før nu hvor jeg også så mine sider var oppe.

Og så sidder man her og knokler og bander over ens side ikke kan uploades..

Og pointene, ja jeg kan jo slå plat eller krone, for ingen "løste" vel problemet

Men jeg vælger nok.....

Tak for hjælpen til jer alle, hvor er det lækkert, at dette forum findes, og hjælpen nærmest kommer flyvende.

Tak i øvrigt for de pæne ord om min nye side......er der nogen der har en god idé eller andet godt til siden, er i selvfølgelig velkommen med guldkornene.

Go' weekend

Godkendelse af svar
Fra : klanger

Dato : 12-05-07 05:37

Tak for svaret brokke44.

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 12-05-07 09:53

Tak skal du have.

Som du selv har skrevet, var det ikke nogen løsning blot info.

Godt at din server kom op at stå - du må håbe, at den bliver mere stabil fremover.

God weekend