/ Forside/ Interesser / Fritid / Madlavning / Spørgsmål
10  dova 6027
kalekuncolottesteg
Fra : bianca
Vist : 1026 gange
100 point
Dato : 20-01-03 12:26

ja jeg er ikke den stor ekspert i mad så jeg håber der er nogen der kan fortælle mig hvad jeg skal gøre ved en kalekun colottestteg og hvad man kan få til den

Kommentar
Fra : netper

Dato : 20-01-03 12:46

Hej bianca

Jeg har ikke set stykket culotte på en kalkun, men er flere gange stødt på cuvette, lige helt hvad forskellen er ved jeg ikke, men kan det ikke tænkes at det er cuvette du står med ??

Per

Kommentar
Fra : Harbo21

Dato : 20-01-03 13:07

som en hvad for en culotte eller cuvettesteg, er det oksekød du snakker

Kommentar
Fra : Harbo21

Dato : 20-01-03 13:10

som en hvad for en culotte eller cuvettesteg, er det oksekød du snakker om....
Bianca, hvis det er stykke culotte du står med, skal du bare finde en opskrift på kalkuncuvette, de skal nemlig stege lige lang tid, og du kan bruge det samme tilbehør..
håber det kunne hjælpe dig lidt.

Kommentar
Fra : bianca

Dato : 20-01-03 13:11

undskyld der kan i bare se hvor lidt jeg har forstand på det der står kalkuncuvettestg hjælp mig

Kommentar
Fra : briani

Dato : 20-01-03 13:13

Til dol
Du skriver
"Forskel den må ikke være rare."
Hvad dæleme betyder det?

Kommentar
Fra : netper

Dato : 20-01-03 13:25

Det var da voldsomt som der bliver snakket sort her, troede ikke det var en chat så man behøvede at skynde sig så meget med at skrive sine indlæg.

Til bianca
hvis det er kalkuncuvette du står med så prøv at kig her, der er nogle forskelige forslag på kalkuncuvette.

Mvh
Per

Accepteret svar
Fra : funck1

Modtaget 110 point
Dato : 20-01-03 13:29

hej bianca
jeg vil lige give dig et link til en god opskriftssamling ( hvor der også er kalkuncuvette)
der er rigtig mange opskrifter så du kan bare gå i gang *sss*

http://www.hoi.mobilixnet.dk/opskrift/menu-001-E.htm

god fornøjelse hilsen funck

Kommentar
Fra : netper

Dato : 20-01-03 13:38
Kommentar
Fra : mcloud

Dato : 20-01-03 14:21

hej bianca

jeg ville snitte og skær5e cuvetten ligesom når man farserer noget altså folde kødet ud .
Derefter ville jeg smøre et godt lag pesto på ,lidt soltørrede tomater et fed hvidløg fint hakket drysset på,og en ½ bøffelmozzarella ost i skiver lagt på.
Derefter ville jeg vikle den ind i parmaskinke eller bacon eller anden skinkeart og snørre den med et stykke bomuldsnor og stege den i ovnen ca 30-35 minutter på 200 grader.
Jeg ville servere frisk pasta og spinat og et godt brød til og selvfølgelig et godt glas rødvin eller to til .

velbekommen og god fornøjelse

mvh mcloud

Godkendelse af svar
Fra : bianca

Dato : 20-01-03 14:22

Tak for svaret funck1.
det var til rigtig stor hjælp og tak til alle jer der kom eller kommer med svar

Kommentar
Fra : funck1

Dato : 20-01-03 14:37

hej bianca
jeg glemte lige at sige at der er en opskrift der hedder
orientalsk kalkuncuvette
så prøv at se under o