/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
Nyt webboard - kommentar ønskes
Fra : zonker
Vist : 560 gange
50 point
Dato : 20-01-03 10:39

Jeg sidder og roder med et webboard af ren interesse.

Jeg ville derfor være glad for en kommentar, om hvad i syntes om det...........

Adressen er :

http://yff.dk/hsboard/

Der ligger 2 timers arbejde i det ialt, der vil sikkert mangle nogle ting, så fortæl mig det lige og jeg skal se hvad jeg kan gøre.

Samme sted kører en chat :

http://yff.dk/chat/

Efter diverse problemer er den kommet op og køre igen.

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 20-01-03 12:46

Mange tak for de mange besøgende, men jeg ville være glad om i ville være søde at lægge en kommentar....

Foreløbigt ca. 50 besøgende men ikke en eneste kommnetar ØV

Kommentar
Fra : briani

Dato : 20-01-03 12:54

Hej zonker
Virkelig flot side du der har fået banket op
Jeg syntes at det ser godt ud
MVH Brian

Kommentar
Fra : dk

Dato : 20-01-03 12:56

Hej Zonker
godt lavet
jeg har lige surfet lidt rundt på http://yff.dk/hsboard/
og det ser meget interresant ud, jeg fandt ingen synlige fejl.

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 20-01-03 13:05

Bob bob
Der var intet icon ved incredimail, men ellers intet

Accepteret svar
Fra : Uffe29

Modtaget 50 point
Dato : 20-01-03 13:12

Der er lige 1 ting mere.
gå til: Vælg et forum

Der står:
incredimail

windows
tips og faq
osv osv

burde det ikke være sådan:

incredimail:
incredimail
windows:
tips og faq
osv osv

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 20-01-03 13:29

Hej Uffe

Det kan du have ret i, men jeg ved desværre ikke hvordan jeg retter de kosmetiske fejl

Så snart der er 2 vil den rette de fejl du påpeger, underligt at dem som laver det ikke er klar over det ;-(

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 20-01-03 14:23

Til alle jer andre, tak for de konstruktive kommentarer Dem er jeg glad for :)

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 20-01-03 14:25

/også glad for din kommentar uffe.

Kommentar
Fra : Steffansteffan

Dato : 20-01-03 14:32

hej
Det ser godt ud zonker med skal du ikke have fjernet det links der er i bunden af siderne. det er hvis bare en fil du skal have ændret, ellers meget godt

/Steffan

Kommentar
Fra : als

Dato : 20-01-03 15:20

Superflot. Jeg kan blot ikke lide den engelske tidsangivelse i øverste venstre hjørne, men ellers rigtig god side, som jeg vil lægge i mine foretrukne. Designet er meget flot og virker roligt. Farvekombinationen er god.

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 20-01-03 15:32

Steffan det link i bunden du nævner skal ligge der da det er graits at benytte boardet, så det kan jeg ikke gøre noget ved selv om jeg gerne vil.

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 20-01-03 15:37

Meld jer endelig ind og kom med jeres besyv , des flere des bedre. Og mangler i nogle grupper af nogen art kan i maile til mig : paradis@ofir.dk icq : 2847724

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 20-01-03 15:39

Mange tak igen igen
Als den tid du nævner forsøger jeg at finde en løsning, kan godt se det ser en smule akavet ud *G*

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 20-01-03 15:44

Forresten

REKLAME REKLAME !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hvis i har lyst ville jeg være meget glad for en link hos dem af jer der har hjemmesider/boards kørende. Koden står nedenfor, som bare skal indsættes på ens hjemmeside :

<a href="http://yff.dk/hsboard/> src="http://yff.dk/hsboard/templates/subSilver/images/logo_phpBB.gif">

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 20-01-03 15:50
Kommentar
Fra : zonker

Dato : 20-01-03 16:27

hmm kandu.dk ændrer i min kode.....det var ikke det jeg skrev i boksen ;-(

Kommentar
Fra : dr_scooter

Dato : 20-01-03 16:29

Flot side... lad os få lidt gang i den

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 20-01-03 16:30

Mange tak, bare fortæl løs og jeg vil lægge det ind, som folk finder interessant....

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 20-01-03 16:32

By the way, en STOR tak til fnollepige og Parkenns. De har fået moderatorstatus *G*

Kommentar
Fra : als

Dato : 20-01-03 19:12

Hej zonker. Det er svært at tilmelde sig. Efter at have udfyldt formularen og klikket på udfør, så kommer den kun meget langsomt fremad. Jeg opgav efter 10. min. Jeg skal nok komme tilbage på et andet tidspunkt.

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 20-01-03 20:41

hmm....

Ellers send dataene til mig på email : paradis@ofir.dk så sørger jeg for det praktiske.

Godkendelse af svar
Fra : zonker

Dato : 21-01-03 19:15

Tak for svaret Uffe29.