/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
S.T.A.L.K.E.R. Hjælp
Fra : Alex2000
Vist : 1700 gange
300 point
Dato : 09-05-07 17:08

Hey alle sammen.
Jeg har købt S.T.A.L.K.E.R. - Shadow of Chernobyl Til PC og det er et mege fedt spil.
Har gennemført det nu men spillet har 3 slutninger.

1.Man skal finde den der wish granther og så får man et mærkeligt syn hvor man tror man får en masse penge og så falder taget ned i hovedet på dig og så er spillet slut.

2.Men man kan også finde et hemmeligt laboratorium og møde en professor der forklare alt muligt og spørg om man vil hjælpe ham.. Hvis du siger jo får du nogle elektroder på hovedet og bliver lagt i en beholder og så er spillet slut...

3. Men hvis man siger nej kommer man udenfor kraftværket igen og skal igennem en masse teleports for til sidst at smadre en masse kupler og så har man gennemført spillet...

Men ingen af de 3 måder har noget at gøre med ham strelock men har jagtet lige fra da man begyndte spillet... Man skal find og dræbe ham og det er jo faktisk det spillet går ud på at du skal finde ham...

Så er der nogen af jer der ved hvordan man gør eller kender en anden slutning så må i meget gerne fortælle mig det..

Med venlig hilsen Alex

Kommentar
Fra : Alex2000

Dato : 09-05-07 17:11

Håber i kan hjælpe...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-05-07 17:22
Kommentar
Fra : Daxxa

Dato : 09-05-07 18:25

HAr det os, kan bare ikk finde ud af det i starten :P dør hele tiden

Kommentar
Fra : Daxxa

Dato : 09-05-07 19:13

Der er kommer nok en 2'er så??

Kommentar
Fra : Alex2000

Dato : 09-05-07 21:34

Jeg kom et godt slykke ind i spillet uden at snyde. men spillet er så svært selv på begynder... læste os på en game side at det var et af de sværeste spil der var lavet... så har downloaded en trainer fra megagames.com så man er udødelig og har uendelig skud :P Men selvom det jo er snyd og en del lettere så er spillet stadig godt lavet og mega sjovt at spille. og det skal siget at selvom jeg var udødelig og havde uendelig skud var jeg stadig ved at skide i bukserne nede i de hemmelige labs hvor der er monstrer hehe. atmosfærre´n er bare så kanon skummel... Men synes bare det var mærkeligt de måder spillet slutter på da man jo slet ikke finder Strelock....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-05-07 21:44

Du må ind i et dessideret spilleforum - der er nok mere hjælp at hente.....

Kommentar
Fra : Alex2000

Dato : 09-05-07 21:48

Hvor kan man finde det henne?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-05-07 21:54
Kommentar
Fra : Daxxa

Dato : 09-05-07 21:54

Syntes spillet er for svært, og gider ikk snyde så syntes jeg ikk det er noget ved....

Kommentar
Fra : Alex2000

Dato : 09-05-07 23:11

Jeg synes spillet er mega godt og mega fedt selvom jeg snød.. det er en skide go historie...

Kommentar
Fra : Daxxa

Dato : 10-05-07 13:18

Okay, kan være jeg os gør så :P

Kommentar
Fra : Alex2000

Dato : 11-05-07 17:32

Du kommer sku aldrig igennem hvis du ikke snyder hehe..

Forresten er der så nogen der ved om der er et andet STALKER spil.. det synes jeg at jeg har hørt lidt om.

Kommentar
Fra : Alex2000

Dato : 18-06-07 21:04

Hej nu er det et stykke tid siden jeg lavede dette indlæg.. Har stadig ikke rigtigt fået nogle svar med hensyn til om hvor eller hvordan man finder Strelock... Nogen der ved det??? Please

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 300 point
Dato : 18-06-07 22:01
Godkendelse af svar
Fra : Alex2000

Dato : 27-06-07 00:31

Tak for svaret pallebhansen.

Fant en side som forklarede det ret godt

Kommentar
Fra : sebson

Dato : 07-11-07 08:16

det er ikke så svert jeg har klaret det nu uden snyd