/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
internet på Sony E W610i
Fra : 369874123
Vist : 455 gange
100 point
Dato : 09-05-07 14:28

Hej
Hvis jeg køber en Sony Ericsson W610i, kan jeg så med et kabel fra mobilen til min computer, komme på nettet?
Hvis ja, hvilket kabel. evt. sådan et: http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=dk&lc=da&ver=4000&template=pip1&zone=pp&pid=10258

Mvh William

Kommentar
Fra : Olesen-50

Dato : 09-05-07 14:36

Der står sådan

Citat
Brug USB-kablet til at bygge bro mellem computeren og telefonen, så du kan gemme billeder, overføre musik og synkronisere vigtige data.

Altså er det et kabel, til at overfører data mellem telefon og pc, ikke til at komme på nettet

Kommentar
Fra : 369874123

Dato : 09-05-07 14:50

HeHe.
Men mit spørgsmål bygger sådan set på hvorvidt det er muligt, og i så fald med hvilket kabel...

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 09-05-07 14:56

Jeg kender ikke lige til dit mobilmærke, men prøv at kikke på dette link

http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=dk&lc=en&ver=4000&template=ps1&zone=ps&lm=ps1&pid=10747

når/hvis du skal købe et kabel, har jeg selv købt på www.qxl.dk der kan være rigtigt mange penge at sparer, kablerne er nye

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-05-07 16:37

Forget it......

Det du vil er at bruge telefonen som modem.....
Rent teknisk kunne en løsning måske laves, men det vil koste dig flere kroner i minuttet.....

Nøjes du med at kigge på den skærm der er på telefonen og få dig en RIGTIG netforbindelse.....

Accepteret svar
Fra : justuniverse

Modtaget 100 point
Dato : 09-05-07 19:43

Det er rigtigt, som refi siger, at det er, hvis du vil bruge telefonen som modem. Og det kan sagtens lade sig gøre med det USB-kabel, der følger med telefonen. Der følger ovenikøbet software med til at "formidle" kontakten.

Men kontakten til internettet den vej kræver dels, at du har en konto hos en ISP, der formidler modemforbindelser, og dels, at du betaler minuttaksten for telefonopkald.

Kablet hedder DCU-60

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 09-05-07 19:47

Hov. Med forbehold. Jeg tænkte på en W810i, men jeg gætter på, at det er det samme alligevel...

Kommentar
Fra : 369874123

Dato : 09-05-07 20:22

>refi
Det har skam intet med det at gøre.
Jeg er ligeglad med prisen, og jeg har i forvejen en meget hurtig forbindelse (10mb)...
Skal bruge det til et formål hvor jeg er nød til at have en mobil som modem.
Og så vidt jeg ved er det almindelig minut takst, hvilket i begrænsede perioder skulle være til at overkomme.
Men er der nogen der kan hjælpe mig?

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 09-05-07 20:25

Hmm... jeg prøvede :S

Kommentar
Fra : 369874123

Dato : 09-05-07 20:29

oh undskyld! Så kun din første sætning idet jeg troede du bare ville fortælle hvor dyrt det er...

Godkendelse af svar
Fra : 369874123

Dato : 09-05-07 20:30

Takker mange gange...!

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 09-05-07 20:31

Held og lykke