/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Windows, Installation Ved Boot
Fra : NegoZatoR
Vist : 645 gange
50 point
Dato : 09-05-07 11:38

Jeg Står og har det problem at hver gang jeg starter min computer op kommer den med et spørgsmål:

1: Microsoft Windows Professional
2: Microsoft Windows Professional Installation

Resterende tid : 3 Sek

Så skal jeg så vælge.

Hvordan Får Jeg det væk - så den bare starter op ????

Jeg har prøvet og sætte installationsdisken i igen men den siger den ike kan installere Windows pga Den Paration jeg vil installere på er allerede i brug ???

Hvis jeg afbryder installationen, kommer det op igen når jeg rebooter ??

Der må ligge nogen filer på computeren der siger den skal installere Windows ? ..

Nogen der Kan Hjælpe ?

På Forhånd Tak :)

NegoZatoR-

Kommentar
Fra : gozimza

Dato : 09-05-07 12:28

hejsa

Hvad sker der hvis du trykker 1 under opstart?eller 2? den der ikke duer mener jeg at man bare kan slette inde i START-KØR- skriv MSCONFIG og på fanebladet BOOTINI slette den sætning der IKKE virker......

MEN jeg er ikke sikker, det var bare en tanke, så vent helere på en der ved noget mere....

Hilsen Mikkel

Kommentar
Fra : NegoZatoR

Dato : 09-05-07 12:46

De Virker Begge To ..

Hvis jeg vælger 1 .. Starter Den Windows Op normalt ..

hvis jeg Vælger 2 .. Går den ind i Windows Installation .. Hvor den kommer med en fejl .

Windows kan ikke fortsætte Windows Installation
- Da den paration du vil benytte allerede er i brug ..

Noget lignende det :) ^^ Ikk lige helt ordret .. kan jo ikk både kopire teksten og skrive den her .. ;)

Accepteret svar
Fra : gozimza

Modtaget 50 point
Dato : 09-05-07 12:52

Hej igen

Men så mener jeg at du skal ind i Bootini fanen og slette den der....
Den skal se nogenlunde sådan her ud:

Højreklik på denne pc-egenskaber-avanceret-indstillinger for start og genoprettelse og klik på rediger din bootini så den ser sådan ud.

[boot loader]
timeout=30
default=multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINDOWS
[operating systems]
multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINDOWS="Microsoft Windows XP Professional" /fastdetect

TJEK HER ISTEDET:

http://www.hcma.dk/tips21to30.htm#no29

Hilsen Mikkel

Godkendelse af svar
Fra : NegoZatoR

Dato : 09-05-07 13:45

Helt sikkert . :D

Perfekt .. :P

Nu kan jeg osse det .. ;)

Man bliver klogere hver dag . .:P

hehe . .P

Tak skal du ha' ;)