/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
HJÆLP MIG
Fra : babyborndamen
Vist : 1036 gange
100 point
Dato : 08-05-07 20:46

Er der nogen der kan hjælpe mig jeg leder efter nogle symønstre på babyborn tøj er der nogle der ved hvor jeg kan finde det henne?

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 08-05-07 20:57

skriv: symønstre til baby born tøj og du kommer ind på sider med div. auktioner. her sælges alle de opskrifter og mønstre, du kan ønske dig, til en ganske billig pris

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 08-05-07 21:04

Hvormange skal du da bruge?

Kommentar
Fra : lottepigen30

Dato : 08-05-07 21:16

Hejsa

Jeg ved at "Ingelise" har udgivet en bog med BabyBorn tøj for mange år siden.
Prøv at kontakte dem eller prøv på et bibliotek om de har bogen!

Ellers prøv lige at se det her på deres hjemmeside

http://www.ingelise.dk/pages/search/search/search/all/babyborn

God fornøjelse fra Lottepigen30

Kommentar
Fra : ans

Dato : 08-05-07 21:18

Camillasmoster

Du ved da godt hvad babyborndamen mangler

Hvis du har glemt det, så er det

Citat
jeg vil meget gerne have opskrifter på bluser, bukser, kjoler og dåbskjole, jarke og strømper og sko og huger.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 08-05-07 21:20

http://helles.opskrifter.k-nettet.dk/main/custom.asp?wid=1727&customID=1744

Men her skal du have fat i strikke og hæklepinde.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 09-05-07 00:40

Jeg har netop siddet og lavet en indholdsfortegnelse til mine cd'er med dukketøj.

Uha, der er alt muligt - køredragt, huer, hatte, bukser, toppe, kjoler, smækbukser, jakker etc. etc............. syning, hækling og strikning... jow jow

Hanne

Accepteret svar
Fra : Camillasmoster

Modtaget 100 point
Dato : 09-05-07 00:41

Og støvler og sko cigar - og en kuffert...

Kommentar
Fra : babyborndamen

Dato : 09-05-07 13:32

Hej Camillasmoster jeg skal bare bruge en cd til at starte med. Kan du ikke skrive til mig hvor meget det kommer til at koste?

Godkendelse af svar
Fra : babyborndamen

Dato : 09-05-07 13:44

Tak for svaret Camillasmoster.