/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Mellem uddannelser / Spørgsmål
10  erling_l 510
folkevisen aage og else
Fra : anette10
Vist : 1947 gange
60 point
Dato : 08-05-07 17:32

nogle som har læst folkevisen aage og else som kan fortælle mig hvad den handler om og fortolke den, da jeg ikke forstå den.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-05-07 17:39

Prøv om du ikke kan få noget hjælp her. Kan du få hjælpen, så lov mig at det kun bliver som inspiration, lærerne tjekket også denne side, og du bliver opdaget hvis du skriver direkte af, dette er ikke en løftet pegefinger, blot et godt råd

http://www.studienet.dk/intro/default.asp

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 08-05-07 21:37

Hvis du nu kopierede den herind havde vi en chance i stedet for at skulle finde den der tekst først
Mvh Sune

Annuller spørgsmålet
Fra : anette10

Dato : 10-05-07 14:01

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål