/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Mediaplayer-filer
Fra : nosunshine5
Vist : 592 gange
100 point
Dato : 08-05-07 13:34

Jeg vil åbne mine musikfiler i et vindue. Så jeg kan Lave et drag and drop, når jeg skal have den over på en mp3. Men det skulle gerne være så jeg tager hele albumet og ikke hvert stykke musik for sig.

Jeg er ikke intereseret i at bruge mediaplayerens til at ligge musikken over på den. Den kan heller ikke finde mp3én.

Jeg har lagt musikken ind i PCèn med mediaplayer, og fundet albumsinfo med den også. Men når jeg så søger musikken med SØG-funktionen. Så dukker det ikke op. Kun den musik jeg har lagt ind fra mp3 kommer frem.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-05-07 16:49

Og spørgsmålet er ..........

Kommentar
Fra : nosunshine5

Dato : 08-05-07 22:40

Jeg vil åbne mine musikfiler i et vindue. Så jeg kan Lave et drag and drop, når jeg skal have den over på en mp3.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-05-07 22:52

Hvilket vindue ???????

Du kan da bare lukke stifinder op og trække filerne hen hvor du har lyst....

Kommentar
Fra : nosunshine5

Dato : 08-05-07 23:04

Hmm jeg er altså ikke helt go til at forklare mig i dette spørgsmål...

Jeg annulere og fin-tænker over hvordan jeg skal stille det, så jeg er forstålig over for andre end bare mig selv.

Annuller spørgsmålet
Fra : nosunshine5

Dato : 08-05-07 23:07

Se venligst ovenfor.