/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Office 2007
Fra : scooter
Vist : 952 gange
300 point
Dato : 08-05-07 13:15

Jeg kører windows xp og har Office 2003... men jeg har fået en skive med Office 2007
kan jeg bare slette 2003 og installere Office 2007 uden nogen problemer.

MVH. Scot.

Kommentar
Fra : Daxxa

Dato : 08-05-07 13:28

Jah, det skulle jeg da mene :P

Kommentar
Fra : moltov

Dato : 08-05-07 13:33

Ja, da. Det har jeg gjort uden problemer...Men du bliver overrasket, når du ser det færdige resultat... Det er fuldstændig anderledes end den nuværende version.

VH
Moltov

Accepteret svar
Fra : sion

Modtaget 310 point
Dato : 08-05-07 13:33

Det skulle da ikke være noget problem.

Office 2007 er(naturligvis) fuldt bagudkompatibel med Office 2003, så du kan sagtens åbne og redigere dine 2003-filer. Dog er der nogle funktioner mv i Office 2007, som ikke er i 2003. Dvs at du ikke altid kan anvende dine 2007-filer fuldt ud i Office 2003.

Hvis du tænker på, om du vil kunne finde ud af at bruge Office 2007, så tror jeg ikke, det er noget problem. Microsoft har forsøgt at gøre brugerfladen mere brugervenlig. Det betyder, at den velkendte menusystem er blevet erstattet af et slags multi-værktøjslinie-system. Nogen vil sikkert finde dette meget godt, men umiddelbart synes jeg, det forvirrer mere end det gavner. På den anden side er jeg også sikker på, at man hurtigt kan vende sig til det.

Jeg tror ikke, det er muligt at gemme sine indstillinger fra Office 2003 og importere dem i 2007. Men hvis du har en .pst-fil med dine mails, kontakter og kalendere fra Outlook 2003, kan du i hvert fald gemme den, så den kan importeres i 2007.

Simon

Godkendelse af svar
Fra : scooter

Dato : 08-05-07 13:42

Tak for svaret sion. Hvad sker der hvis jeg bare køre 2007 ind oven i 2003 uden og slette den først??? det kan man da ik vel.

MVH. Scot.

Kommentar
Fra : sion

Dato : 08-05-07 13:48

Nej, jeg vil mene, at du skal først slette 2003.

Du kan eventuelt prøve at sætte installations-cd'en i, og starte installationsprogrammet op (uden at starte selve installationen). Så får du muligvis besked om, at du kan opgradere Office 2003 eller at du skal slette 2003, før du begynder installationen af Office 2007.

Simon

Kommentar
Fra : scooter

Dato : 08-05-07 14:03

Ok jeg prøver og ser hvad der sker...tak for det

Kommentar
Fra : Boardgear

Dato : 30-11-07 12:57

Ingen problem !!

- Hvis det kommer dertil kan du også installere 2007 udgaven og have 2003 udtaven på samme tid, derved kan du bestemme hvilken du vil have ;)

/Steffen