/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Har lige købt fedt luftgevær
Fra : USandA
Vist : 747 gange
100 point
Dato : 08-05-07 12:31

Hej
Har lige købet et fedt luftgevær, Gamo hunter 1250 5,5 udgangshastighed på 280 m/sek. Det er et lækkert stykke "våben" noget beder end det jeg havde som dreng for mange år siden...

Jeg tænkte på om der nogen som skyder sammen her på Fyn ? evt. efter skadedyr / rotter eller noget i den retning ? eller bare på skive ?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-05-07 17:14

Meld dig ind i en skytteforening.....

Kommentar
Fra : USandA

Dato : 08-05-07 17:22

foreninger hmmmm gider ikke rigtig den slags, alt går så langgggggsommmmm sådan nogen steder

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-05-07 17:30

Der er ikke så mange andre muligheder....

Du kan ikke bare rende rundt og plaffe løs....

Det er ikke legetøj

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 08-05-07 18:16

Citat
evt. efter skadedyr / rotter eller noget i den retning

Kræver jagttegn min ven

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 08-05-07 18:38
Kommentar
Fra : USandA

Dato : 14-05-07 15:53

Igen der har et godt sted på Fyn at skyde ? hjemme i haven er jo lidt kedlige i længden...

Og nu ikke flere moral præken besker!!!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-05-07 16:14

Citat
Og nu ikke flere moral præken besker!!!

Det slipper du så for.....

DER FINDES INGEN ANDRE STEDER END SKYTTEFORENINGER.....

Kommentar
Fra : USandA

Dato : 14-05-07 16:33

Det er da noget fis at komme med, man må skude lige så tosset på privat grund som man har lyst til! eks. en landmand m.m kunne måske have et godt sted...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-05-07 16:41

Citat
Det er da noget fis at komme med, man må skude lige så tosset på privat grund som man har lyst til!

Nope...

Kommentar
Fra : USandA

Dato : 14-05-07 16:47

siger du nej ? det er sku 100% rigtig at man må skyde på privat gund, selv ens knægt må, hvis han ikke er over 18, bare han er med en voksen...

Kommentar
Fra : USandA

Dato : 14-05-07 16:48

synd man ikke kan give straff points for dumme indlæg

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-05-07 20:10

Citat
synd man ikke kan give straff points for dumme indlæg

Eller dumme spørgsmål

Kommentar
Fra : USandA

Dato : 14-05-07 20:17

Mit spørgsål lyder: vil finde nogen at skyde med og ikke alt mulige andet shit. Der så mange incl. dig som svare i øst når der bliver spurg i vest. det er træls!... men fandt lige ud af man kan blackliste hehe farvel...