/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
equation til Indesign
Fra : jeb3
Vist : 828 gange
100 point
Dato : 08-05-07 10:21

Er ved at lave en brochure, hvor er indgår en del tekniske formler.
Brochurerne SKAL laves i InDesign.
Jeg synes ikke formlerne er ok, når jeg "desinger" dem i InDesign.
Derfor laver jeg dem i Equation i Word, men når jeg copy/paster, skre der underlige ting.
Fx den ene brøk linie er væk.
2 tal står ovenpå hinanden.
HJÆÆÆLP

Hvad gør jeg. jeg er tekniker - ikke grafiker.
Vores grafiker siger: design det, men jeg vil gerne have det teknisk korrekt.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-05-07 10:25

u kan jo lave dem som "billede" der hvor de er rigtige.....

Derefter flytte/indsætte billedet - så ændrer det sig ikke.....

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 08-05-07 10:47

hæhæ... jeg fandt ud af det.

i word skal jeg ind i formlen, ind i funktioner og lave den til tekst.

Så er der ingen problemer. Håber dette måske også kan hjælpe andre med lignende problemer.

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 08-05-07 10:49

sludder, det er i typografi ;-D

Annuller spørgsmålet
Fra : jeb3

Dato : 15-06-07 14:56

Fandt sørme selv svaret