/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Overskrifter
Fra : moltov
Vist : 1411 gange
50 point
Dato : 08-05-07 10:19

Hej Alle

Nogen der har en ide til hjemmesider, hvor man kan lave fede overskrifter til eks. indbydelser i word?

Jeg har i forvejen adressen http://cooltext.com/, men er efterhånden lidt træt af disse designs.

Taaaaak

Moltov

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-05-07 10:20

Wordart ligger på din komputer........

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-05-07 10:21

i word......

Kommentar
Fra : moltov

Dato : 08-05-07 10:34

Hej Refi

Ja, det ved jeg godt. Men det er også ligesom for meget standard Min indbydelse i word skulle gerne se lidt mere prof ud

Moltov

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 35 point
Dato : 08-05-07 10:45

Det er da kun et spørgsmål om hvilken skrifttype du anvender......

Godkendelse af svar
Fra : moltov

Dato : 08-05-07 11:13

Tak for svaret refi.

Det må jeg så tage til takke med

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 08-05-07 11:14

Du kan lave proff. overskrifter i bl.a. billedbehandligsprogrammer, et godt gratis er Photofiltre http://www.villysonnichsen.dk/FotoFiltre.html men selvfølgelig kræver det lidt arbejde at lave.

Her er et direkte link til download http://www.villysonnichsen.dk/Billeder_til_export/pf-setup-en_1.exe

//bentjuul

Kommentar
Fra : hvaderikkeibrug

Dato : 08-05-07 12:35

Hvis du i Wordart-menuen vælger "Formater Wordart" --> Fyldfarve --> Effekter, er der hundredevis af måder, du kan ændre bogstaverne på. Der er mange slags selvvalgs-farve, forudindstillede farver, der er struktur og mønster, og endelig er der billede, hvor du kan lægge et billede ind i bogstaverne.
Du kan tilføje eller fjerne 3D-effekt og skygger, vælge skrifttyper - eventuelt hente flotte skrifttyper på Nettet. Og selvfølgelig kan du lave ordene skæve, buede eller bølgede.
Der er arbejde nok til et par timer, hvis du rigtig vil gøre dig umage.
---
Endelig er der jo Photoshop's Eyecandy, hvis du har det.