/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Programmer lukker uprovokeret
Fra : Hydrogen
Vist : 475 gange
100 point
Dato : 07-05-07 21:25

Hejsa dér!
Jeg har haft lidt problemer med Vista, så jeg er tilbage ved XP pro. En lettelse lige indtil Windows explorer 7,0 lukker pga fejl (explorer.exe har fundet en fejl og afsluttes, vi beklager ulejligheden). Irriterende, men ingen problem for jeg skulle alligevel lige til at installere firefox. Efter 5 minutter lukker firefox efter fejl. Windows mediaplayer 11 gør det samme efter ca. 5-10 minutter. Og det har nu fortsat i et par dage. I denne periode har jeg siddet og læst samtlige indlæg på kandu.dk for at finde en løsning, men jeg er nu kommet til, at det er nemmere at spørge.
Jeg har følgende system:
Motherboard: A7N8X deluxe
Grafik: Nvidia Geforce 6600 GT
RAM: 1 GB
Der er ikke andre programmer det lukker hvad jeg har erfaret endnu, og alle giver beskeden at: XXX har fundet en fejl og afsluttes, vi beklager ulejligheden.
Det skal desuden siges at jeg har geninstalleret XP for et par dage siden og har husket SP2. Jeg har geninstalleret med denne XP-cd 50 gange før, men aldrig være ude for dette...

Kan nogen genkende problemet??

Venligst Marius (hydrogen)

Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 110 point
Dato : 07-05-07 21:42

Dette hjælper garanteret på Internet Explore http://www.spywarefri.dk/tipsogtricks.htm#fejl det hjalp hos mig.

//bentjuul

Kommentar
Fra : michael_30

Dato : 07-05-07 21:44

Er med på en lytte.... har selv oplevet det samme....Mega Irriterende

Kommentar
Fra : Hydrogen

Dato : 07-05-07 22:16

Hmmm, kunne ikke finde quickfinder, men havde til gengæld lige en blue screen efterfulgt af en genstart, det kan da ikke være godt!

Kommentar
Fra : Hydrogen

Dato : 07-05-07 22:28

Nå, vil i seng, men vender tilbage i morgen efter arb.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 07-05-07 22:32

Den skulle ligge som følger "Funktioner" videre til "Administrer tilføjelsesprogrammer" vælg nu "Aktiver eller deaktiver tilføjelsesprogrammer" i det nye vindue du får frem skal du markere "QUICKfind BHO object" og markere "Deaktiver" og tryk "OK" og genstart.

Hvis du ikke har det objekt, så er dine fejl andetsteds i din installation.

//bentjuul

Kommentar
Fra : Hydrogen

Dato : 08-05-07 21:26

Jeg bruger godt nok den engelske udgave af IE 7,0, men jeg går ud fra at quickfinder skal ligge under:
Tools/manage Add-ons/Enable or disable add-ons
Men der ligger ikke noget der ligner!!

Godkendelse af svar
Fra : Hydrogen

Dato : 10-05-07 19:50

Tak for svaret bentjuul.