/ Forside/ Interesser / Fritid / Sport / Spørgsmål
10  Klaudi 1810
Hvordan skal jeg Træne Fodbold jeg er ku~
Fra : CS4ever
Vist : 1022 gange
40 point
Dato : 19-01-03 19:22

Hej alle sammen jeg vil gerne få at vide to ting det første er at vis jeg nu jeg laver 100 mavebøjninger skal jeg så også lave 100 rygbøjniger
Spørgsmål 2. jeg træner fodbold hver dag eller er lige begydt emd det
jeg træner alene men jeg ved bare ikke hvordan jeg skal træne jeg løber med bolden meget men så ved jeg ikke hvordan jeg skal så træne
og jeg vil gerne få noget ud af det..... Det jeg vil gerne være god til er at drible og skyde........
Så vis du kan HJALPE MIG SÅ plz skriv eller Send en e-mail til mig min
e-mail er CS4ever@jubiimail.dk

Accepteret svar
Fra : she79

Modtaget 40 point
Dato : 20-01-03 12:19

Du kan også gå på biblioteket og finde nogle bøger om fodboldtræning og andet træning. Ved fodbold er det en god ide at være i en generel god fysisk form.

Godkendelse af svar
Fra : CS4ever

Dato : 24-01-03 23:32

Tak for svaret she79.

Kommentar
Fra : mbc208

Dato : 04-02-07 10:52

hej.. du du prøve og øve dig på nogen finter du har set eller selv finder på.. eller hvis der er en mur du kan stå og skyde op ad også øve dig i at tæmme bolden