/ Forside/ Interesser / Dyr / Fugle / Spørgsmål
10  jakjoe 695
Udstoppet Kongeørn
Fra : Lionje
Vist : 1771 gange
100 point
Dato : 07-05-07 14:24

Vi har en udstoppet kongeørn, som er meget gammel. Den er lidt pjusket i fjerene, trænger til en tur hos konservatoren. Hvordan sælger man den og hvormeget skal den koste? Vi er opmærksom på, at der skal et certifikat til i en handel. Venlig hilsen

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-05-07 14:45

Citat
trænger til en tur hos konservatoren

Han er nok den bedste at spørge....

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 07-05-07 17:33

Jeg så en kongeørn til salgs i norge for 3-4 år siden.De skulle have 25000kr.
alimak