/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
Google søgning
Fra : boozywoozy
Vist : 505 gange
100 point
Dato : 07-05-07 11:20

Hej, jeg har for et godt stykke tid siden lavet en website i frontpage og smidt den på nettet. Mit spørgsmål er så hvordan jeg får siden synlig i feks. en google, yahoo eller jubii søgning? Håber nogen kan hjælpe mig med problemet da det er pisse surt at siden ikke er "synlig" på nettet.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-05-07 11:36

Hvad med et link til siden så vi kan se om den er værd at henvise til.....

Der er nok af "bras" på nettet....

Accepteret svar
Fra : dbl

Modtaget 110 point
Dato : 07-05-07 11:40

Du skal selv fortælle søgesiderne at du har en hjemmeside.
Google (Gratis) http://www.google.dk/intl/da/add_url.html
Yahoo (Gratis) Kan ikke finde linket, men det er der.
Jubii er ikke åben for gratis link lige for tiden

Mvh.
d.Buus
www.dbuus.dk - Excel regneark til fri download

www.mextos.dk - Sport & Legetøj

Kommentar
Fra : findovia

Dato : 07-05-07 11:41

Gå ind på www.google.dk og klik på "Alt om Google". På den side, du så kommer ind på, kan du tilføje din URL - altså web-addresen på din hjemmeside - og iøvrigt læse mere om annonceringsprogrammer m.m.

Du kan også gå ind på http://webavisen.dk/seo/ og læse om søgemskine-optimering, eller du kan søge på nettet på "Søgemaskine optimering" og dermed finde en masse information om, hvordan du gør din hjemmeside mere synlig.

Kommentar
Fra : mimimig

Dato : 07-05-07 11:50

du kan også gå ind på www.metamaten.dk og lave nogle metadata og lægge ind på din side,
det er sådan nogle google bl.a. kigger på.

Godkendelse af svar
Fra : boozywoozy

Dato : 07-05-07 11:55

Tak for svaret dbl. Jeg vidste sku ikke at man skulle gå ind på søgesiderne og tilmelde sig men blev meget klogere!