/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Brændstoføkonomi benzin/diesel
Fra : mr.fixit
Vist : 590 gange
100 point
Dato : 19-01-03 19:22

Er der ingen steder hvor man kan finde en uvildig liste over de 10 bedste (pr.år) biler fra de sidste 10 år , så man kan finde den mest økonomiske også selvom man køber brugt.

Accepteret svar
Fra : godtraad

Modtaget 100 point
Dato : 22-01-03 06:05

MIT RÅD ER: RING TIL AUTO-FAIR - JØRGEN KAN HJÆLPE DIG MED, HVAD DER ER MEST ØKONOMISK FOR DIG AFHÆNGIG AF DIT BEHOV. KØRSELSBEHOVET ER BL.A. VIGTIGT FOR VALGET, DA BRUGTE DIESELBILER JO ER UFORHOLDSVIST MEGET DYRE. MEN - SNAK MED JØRGEN PÅ 22 48 08 08 - DE 8 BILER JEG HAR KØBT VED HAM HAR JEG ALLE VÆRET YDERST TILFREDS MED. ( DE VAR ALLE VÆSENTLIGT BILLIGERE END HOS FORHANDLERNE )