/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Tomtom go 910
Fra : eltrikos
Vist : 371 gange
300 point
Dato : 06-05-07 22:43

Hej Håber i kan hjælpe mig
Jeg har en tomtom som jeg bruger som mp3 afspiler i bilen. men jeg ville meget gerne ha min telefon samtale ud over anlæget også. men kan ikke rigtig få det til det. tror muligvis jeg skal hente noget fra nettet???? HJÆLP

På forhånd tak.

Søren

Kommentar
Fra : severino

Dato : 06-05-07 22:59

Det har nok noget at gøre med, at alle enheder der skal spille sammen, skal have BlueTooth !!!
Har du det på din mobilos ???

Kommentar
Fra : eltrikos

Dato : 06-05-07 23:10

Hej
Ja det har jeg, men kabel mellem min tomtom og mit anlæg, jeg har bare høret nået med at man kan hente en fil, og lægge på sin tomtom.
Men hvor man henter den ved jeg ikke.

Søren

Kommentar
Fra : vagnba

Dato : 11-05-07 21:48

det kan du evt gøre på www.tomtom.com det er også muligt at den ligger på den cd du fik med. men det burde ikke være nødvendigt. min kører fint uden..