/ Forside/ Interesser / Helbred / Slankekure / Spørgsmål
10  briani 560
Hej..
Fra : hansenKanDu
Vist : 639 gange
80 point
Dato : 05-05-07 16:09

Er der nogle der kan anbefale en slankekur, som kan få en hurtig ned i vægt?

på forhånd tak for svaret

hilsen

Emil Hansen

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-05-07 16:13

Spis mindre og sundere......

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 05-05-07 16:25

7 kg på en uge er mit resultat, men jeg vil ikke anbefale kuren.

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 05-05-07 16:28

Prøv at søge på Kandu - der er utallige der har stillet samme spørgsmål tidligere

Kommentar
Fra : hansenKanDu

Dato : 05-05-07 16:51

tak for hjælpen allesammen.

Kommentar
Fra : hansenKanDu

Dato : 05-05-07 16:53

men er der nogle der ved, hvor lang tid man skal træne hverdag for at tabe sig?

Hilsen
Emil Hansen

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 05-05-07 17:19

Vi amatører skal sørge for at blive forpustede når
vi træner. Det sætter gang i kredsløbet, det vigtigste
for os. Derefter skal vi drikke drikke, ikke indtage de
store måltider. Spis dig aldrig helt mæt.

Kommentar
Fra : Nanabanana

Dato : 05-05-07 18:25

Hvis du i forvejen har en god kondition, vil en løbetur hver dag på ca. ½ time gøre underværker... skær ALT sukker væk... Væk med marmelade, fløde, saft, sukker i teen, hvidt brød, nutella, slik, chips, popcorn, chokolade, smør, is, kage, kiks, alkohol, sodavand etc...
Kig dine morgenmadsprodukter igennem. Spis grød, det mætter godt... Eller A38 med fiberkost i eller en god musli med lavt sukkerindhold.
Frokost: Salat med tun, kylling, kalkun, hytteost eller andet slags protein og en masse grønsager.
Aftensmad: ½ tallerken grønsager, 1/4 tallerken kød, linser eller bønner og 1/4 tallerken speltpasta, kartofler, speltbrød eller brune ris.
Spis frugtsalat som dessert med A38/let creme fraiche og med kanel på toppen.
Drik grøn te. Spis chili.
Cykel fra og til arbejde, styrketræning øger din forbrænding - hvis man da kan sige det på den måde?
Få nok søvn. Gå ture, solen skinner jo!
Lækkersulten? Prøv en smoothie lavet på bær, soyamælk, mandler eller soyabønner, vand og A38.
For at dyrke meget motion, må man også have nok energi. Derfor er det vigtigt, at du spiser sundt... få godt med protein... :)

HELD OG LYKKE! :)

Ellers kig på denne side: http://www.trendsales.dk/main.asp?site=view_item&id=2073533&forum=704&road=&search=&sort=ID%20DESC&status=1

Der er en masse kure: lynkur, grapekur, suppekur etc.

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 05-05-07 22:45

Her er en test og gennemgang af håndkøbsprodukter som medvirker til hurtig vægttab......ellers afføringsmiddel og 5 liter vand om dagen tilsat sukker og vand samt en multivitaminpille(stewardessekuren) i 7 dage, herefter broccoli og kartofter hehe...Nej der er ingen omvej andet end en sund livsstil og masser af motion

http://www.iform.dk/Crosslink.jsp?d=436&a=2169

Ziggy99

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 05-05-07 22:48

Citat
tilsat sukker og vand
...mente sukker og salt

Annuller spørgsmålet
Fra : hansenKanDu

Dato : 11-05-07 19:23

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål tak alle sammen, så har jeg fået svar på det jeg ville vide

hilsen
emil hansen