/ Forside/ Interesser / Hus og have / Vand og VVS / Spørgsmål
10  e.c 2605
brusekabine
Fra : missjosephine
Vist : 1206 gange
50 point
Dato : 05-05-07 12:29

hej..
jeg har købt en ny brusekabine. derværre er den helt og aldeles gennemsigtig og da den skal stå i mit køkken, vil jeg gerne ha sat matering på siderne....
hvor er det man kan købe den slags påklistringsmatering henne.....har set vinduer i gadehøjde påklistret dette materiale.
ved ikke hvad det hedder,men er der nogen, der kan fortælle mig, hvor det forhandles.
venligst miss.j

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-05-07 13:18

Hvorfor køber du en gennemsigtig brusekabine der stå FORAN et vindue

Sandblæs glasset.....

Kommentar
Fra : thomas2610

Dato : 05-05-07 15:26

Hej her er en
http://www.foliekniven.dk/folie_vaelgfolie.php?gclid=CO7LsK2P94sCFRUcZwodvGk9YQ ellers kan bauhaus, silvan el. vel også få det hjem.

Kommentar
Fra : missjosephine

Dato : 05-05-07 16:31

jeg har da ikke sagt noget om at den skal stå foran et vindue, men at den skal stå i mit køkken, hvor den game også står og så er det fordi det tilfældigvis lige var den de havde da jeg var ude for at købe en ny.....og den ikke var så voldsom dyr....var der ellers noget du ville vide?
miss j.

Kommentar
Fra : missjosephine

Dato : 05-05-07 16:35

ikke game men gamle kabine......
det var godt nok en hamber pris....findes der ikke noget der er billigere...jeg er ikke særlig rig......
mvh...miss.j

Kommentar
Fra : BarkeBillen

Dato : 05-05-07 18:37

hmm,,er det lovligt at have en brusekabine i et køkken ??

Kommentar
Fra : missjosephine

Dato : 05-05-07 18:41

ja det er det da...hvorfor skulle det ikke være det....? det er vi da mange der har her i kbh som ikke har badeværelser.....det er da også bedre end at ha dem i soveværelserne.....ikke!
det er jo også i køkkenet alle vandtilførelserne befinder sig.....
ciao....miss.mig

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-05-07 22:52

Prøv at spørge i din farvehandel, jeg mener at det er der min svoger har købt til sit toiletvindue

Kommentar
Fra : pømske

Dato : 05-05-07 23:07

Bilka Ha... Som reklame ellers gardin shops der købte jeg min folien .
pømske

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-05-07 23:26

Citat
var der ellers noget du ville vide

Du kunne jo starte med at tale ORDENTLIG til "folk".....

Dernæst kunne du fortsætte med at lukke BESVAREDE spørgsmål (inden Kandu gør det for dig)....

Det "foliebras" kan du købe i enhver farvehandel......

Citat
findes der ikke noget der er billigere...jeg er ikke særlig rig

Herregud....

De par hundrede kroner.....

Kommentar
Fra : missjosephine

Dato : 06-05-07 01:28

hvad vedrører det dig om jeg har lukkede elelr åbne spørgsmål...skal jeg sende et brev til dig først eller hvad....måske jeg inded jeg stiller et spørgsmål skal spørge dig først.....
hvis mine spørgsmål ikke er lukket, så kunne det jo tænkes hr. formynder, at de endnu ikke er besvaret tilfredsstillende efter MIT synspunkt....dine sv arer jo ikke det mindste brugbare....du er bare negativ...og fører dig frem alle steder......
og så er det ikke et par hundrede...kan du heller ikke regne....det er faktisk omkring tusind kroner......betaler du ?...det er du da velkommen til.....måske du har så mange penge til din rådighed at du er ligeglad med hvad ting og sager koster...men det er jeg ikke.....
bare læs dit svar her...NEGATIVT som altid....foliebras.......udelukkende NEGATIV....altid negativ.....du kan ikke andet.......så igen her også....lad være med at svare på mine indlæg, hvis ikke du besvare konstruktivt, hvis ellers du ved hvad dette odr betyder... det tvivler jeg nu på du gør.....du spilder også på denne tråd min tid....og det gør du forøvrigt rigtig mange steder.....spilder folks tid med urelevante svar....
blablabla.......
sov rigtig godt .................................................og nyd din computer..........
missemoren.......j.

Kommentar
Fra : missjosephine

Dato : 06-05-07 01:35

pømske og nordstedt....der vil jeg da prøve, når jeg igen blir mobil......bilka er nok et godt bud.vil prøve at ringe derud når jeg er hjemme igen. spurgte idag i røverkøb....de havde nogen små ruller med to meter i, men ikke særlig brede....kabinen er to meter høj og der er to fulde sider a 80 cm og to sider med skydedøre...så der skal en del meter til.....8 meter....så det skal ikke være for dyrt.....
god nat....miss.j

Kommentar
Fra : BarkeBillen

Dato : 06-05-07 18:42

hvad med at sætte et skildt op,,,,"advarsel missjosephine er i bad" så skal folk nok holde sig væk,,,,

Accepteret svar
Fra : Yatowi

Modtaget 50 point
Dato : 07-05-07 05:31

Hvis du bare skal have siderne matteret er den billigste løsning at købe en klar matlak på spraydåse. Kan købes i de fleste byggemarkeder. Jeg har selv anvendt metoden på et badeværelsesvindue. Tør overfladen over med sprit inden du sprayer og husk frisklufttilførsel. Billigt og nemt og absolut en pæn løsning.

Kommentar
Fra : missjosephine

Dato : 11-05-07 20:29

yatowi
det var vist en god løsning...og nok ikke så hulens dyrt som det til at klistre på.
det er jo ikke det fedeste at stå i badet og andre er tilstede, det gælder ikke kun mig.....
god weekend....j.

Godkendelse af svar
Fra : missjosephine

Dato : 17-06-07 17:18

Tak for svaret Yatowi.
det var et skidegodt råd du gav mig der.
den er blevet sprøjtelakeret med matlak og der er bare brugt ca 2 dåser.
det ser rigtig flot ud både udefra og indefra.
husk til andre, at gøre det udendørs og rens først med sprit.
venligst miss.j.

Kommentar
Fra : BarkeBillen

Dato : 17-06-07 17:41

øv,troede ellers det var mig der kom med den bedste løsning,