/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Panasonic bilradio
Fra : RaB
Vist : 791 gange
44 point
Dato : 19-01-03 17:29

hvordan kan det være at der ikke kommer noget lyd ud af højtaler, når man kan se den spiller på min cd afspiller. det er den begyndt med efter at batteriet var hel fladt. jeg har tjekket ledningerne til højtalerne. har også prøvet at ta sikringen ud og sat den i igen men det hjælper ikke. det er en panasonic DFX100N. hjælp mig...

Kommentar
Fra : RaB

Dato : 19-01-03 17:46

panasonic CQ-DFX100N manual

Kommentar
Fra : lars123

Dato : 17-03-03 04:45

Den har måske nulstilt den!
er der mere end 2 ht. i bilen?
så kan det være fader knappen står forkert
lad være med at røre ledninger eller noget tek.
det går ikke i stykker af et død batteri.
tjek indstilinger på radio

Lars

Kommentar
Fra : Steenk1

Dato : 23-03-03 00:11

Find resetknappen på din autoradio. Den sidder som regel bag det aftagelige frontpanel, på radioen. Tryk på knappen i 10 sekunder og prøv så igen. se evt. i instruktionsbogen for radioen.

Accepteret svar
Fra : StillNoGood

Modtaget 44 point
Dato : 23-03-03 22:52

hvis du har forstærkere i, ville jeg lige tjekke sikringen til Remoten (som regel en blå ledning ved anlæget)
Hvis du ikke har så kig lige efter dine højtaler udgange på anlæget.. der skal gerne være 8 ledninger = 4 udgange. hvis du nu kun bruger 1-2 så prøv lige at skifte til de andre der er... Selvfølgelig kan du med det samme køre ud og få dit anlæg kigget efter der hvor du har købt det.. Men det koster jo.. Så det var det sidste jeg ville gøre.. det er jo stadig gratis at prøve selv..
Ps. kig lige efter om din sikrings holder På anlæget sidder løs..

Godkendelse af svar
Fra : RaB

Dato : 23-03-03 23:19

Tak for svaret StillNoGood.