/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Styrketræning... Mindre pik???
Fra : Shaunchi
Vist : 2740 gange
100 point
Dato : 19-01-03 17:16

Hej.
Jeg er en dreng på 15 år, som træner rimelig meget på motions center med vægte, og sådan. Men jeg kan huske at jeg engang har hørt eller set en udsendelse om at mænd der trænede meget eller løftede vægte, fik en mindre pik!!! Jeg kan ikke huske hvorfor men jeg vil da høre om det er noget der holder stik, for så må jeg hellere skære lidt ned på træningen. Min 15-16 cm stang skulle jo helst ikke blive mindre. (men jeg vil jo også gerne se godt ud under tøjet.)

En anden ting er at når jeg ligger og kysser med min kæreste, så har jeg tit min hånd nede i hendes bukser. (i kan vel selv gætte hvad den laver:) Men efter nogle få minutter begynder ligepludselig at give nogle mærkelige ryk, og kan ikke rigtig ligge stille. Hun begynder også at puste mere, og "klemmer" sine fingre lidt sammen. Kan det være orgasme? Det siger hun, men jeg hører da så tit at mange næsten aldrig får det. Men hun får det jo åbenbart efter 5 minutter hver gang. (flere gange i ugen!!!)

På forhånd tak.

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 19-01-03 17:38

Ja for meget træning rammer størrelsen og dermed også ydelsen.......

Nej det er bare en pige som er almindeligt nervøs, er det det du tror det er skriger, vræler og smider hun med gryder samtidig er du sikker på at du er der, hvor du gerne vil hen

og når der kun går 5 minutter er det helt sikkert også nervøse trækninger

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 19-01-03 17:39

steroider = mindre pik
orgasme ???? tvivler men det er da muligt

Accepteret svar
Fra : xou

Modtaget 110 point
Dato : 19-01-03 17:40

det er de anabolske stoider der giver dette forfærdlige resultat.altså for at for bedre muskler hurtiger..

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 19-01-03 17:47

Først et kompliment til din meget flotte grammatik, og din perfekte skrivestil - du minder bestemt ikke om en der kun er 15. !!!!!!!
----------------------------------------------------------------------------------

Ja, den krymper, og nej til nummer to, der er garanteret bare nervøse trækninger eller mavekneb, der nemt kureres med sveskegrød.

----------------------------------------------------------------------------------

- er måske paranoid af at være her for meget, men tror ikke rigtigt dine spørgsmål er relevante. Noget virker liiidt forkert, ikk`.... sådan ville en gut på 15 slet, slet ikke formulere sig - ja meget undskyld, men siger bare hvad jeg tænker.
men som sagt jeg er osse gammel og paranoid

Fnoller

Kommentar
Fra : xou

Dato : 19-01-03 18:00

så fandt jeg lidt om det:
http://www.workout.dk/Fotos/Artikler/Anabolske.pdf
du skal have akrobat reader for at læse det,download det her:
http://www.adobe.com/support/downloads/product.jsp?product=10&platform=Windows

Kommentar
Fra : xou

Dato : 19-01-03 18:02

her et sitat:
Det kan godt være, du synes, at din krop bliver større og flottere af, at du bruger anabolske
steroider. Det kan også godt være, du mener, at du får større selvtillid i takt med at musklerne
vokser. Det kan også godt være, at du får større lyst til sex – i begyndelsen.
Men én ting er sikkert. På længere sigt vil anabolske steroider påvirke både
din EVNE
til sex og din evne til at få børn – i NEGATIV retning. Og det gælder både for mænd og kvinder.

Kommentar
Fra : Shaunchi

Dato : 19-01-03 18:15

jeg mener hvis man ikke tager noget af nogen slags...
Man træner bare helt normalt, uden energi ting eller noget.

Kommentar
Fra : briani

Dato : 19-01-03 18:16

En ting er sikker
Taber du vægten ned på kalorius
Så krymper den med garanti
Så hold godt fast..
Selfølgelig kan en pige få orgasme efter 5 minutter
Men jeg tror mere på at du sidder på hende,eller holder hende fast
Så er det sku ikke noget at sige til hun at hun rykker og puster,for at komme fri.
Brian

Kommentar
Fra : cRacKya

Dato : 19-01-03 18:31

Tjaaa.. den gang jeg var i den alder var det ikke nødvendig at træne, det kom helt automatisk med ens arbejde. Desuden pillede man jo ikke pigerne på klitten....Næææh det var lige på og hårdt, ind med pjorten og når den brækkede sig var det hurtigt tilbage til knallerten så man kunne få tunet den ordentligt. Ja og så lå man jo og hev lidt i pjorten om natten...

Kommentar
Fra : laerkerebekka

Dato : 19-01-03 19:30

Hej jeg har MEGET svært ved at tro på at en penis kan vokse sig mindre.
Med hensyn til din kæreste kan det også være fordi du piller ved hende helt forkert, så kan man nemlig godt, bare for at blive fri, sige at man fik orgasme... Knus Lærke

Kommentar
Fra : Shaunchi

Dato : 20-01-03 17:22

nu er det sådan at hun først siger det efter JEG er stoppet... Plejer at vare ca. 20-30 minutter... Jeg tror da ikke jeg piller forkert... Kan man ikke mærke eller se det på en eller anden måde? Hvordan gør man det rigtigt?

Kommentar
Fra : Rfou

Dato : 21-01-03 01:10

Citat
Hvordan gør man det rigtigt?

Det er hun nok den eneste der kan fotælle Dig, så prøv og spørg hvad hun kan lide.
Det er ikke størrelsen det kommer an på - det er gørelsen. Så tænk ikke så meget på det; men bestræb Dig på på, at lytte til hendes ønsker.
Snak med hende!
hilsen Rudolf

Kommentar
Fra : pzyko

Dato : 25-07-04 16:05

øhh...Det er en udbredt misforståelse at folk der bruger anabole steroider får en mindre pik! Det der er sandheden er at folk der bruger anabole steroider får nedsat kroppens egen produktion af testosteron (eller hvad det hedder) så fremt at det man bruger altså indeholder test! Dette påvirker så at man kan få nogle mindre boller af det...Det kan ske enten permanent eller periodisk afhængig af den periode man har intaget de anabole steroider i og mængden af dem. Og er kroppens egen produkton af test allerede stoppet så risikerer man at den aldrig starter igen. Hvilket kan resultere i impotens og manglende sæd! Men jeg kan da på ingen måde se hvordan at det skulle give en mindre pik!!!! men jeg er jo heller ikke ekspert...spørg evt. jeres læge!