/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Gratis point
Fra : Laika_pigen
Vist : 813 gange
185 point
Dato : 04-05-07 09:24

bare skriv og den første får point

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 04-05-07 09:24

nej tak
drik maling til

Kommentar
Fra : Laika_pigen

Dato : 04-05-07 09:30

fjols

Kommentar
Fra : iah

Dato : 04-05-07 09:35

Hvad går dette liiige ud på?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-05-07 10:03
Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 04-05-07 10:03

Skulle Teil ikke have de point?????

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-05-07 10:04

Ps. Hvad som er god tone på Usenet, burde også være en selvfølge her på www.kandu.dk

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 04-05-07 10:05

PMS

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-05-07 10:06

Pps.

Forstået på den måde; at jeg da aldrig vil se mig for god til at deltage i et godt gammeldags skænderi

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-05-07 10:10

Ppps. Det er dog altid mere givtigt og interessant om mudderkastningen kan afvikles under udfoldelse af et formfuldendt sprog med et rimeligt lixtal og indeholder andet end udsagn afleveret som enstavelsesord.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 04-05-07 10:15

Hva´ er det liiiiiige der sker......Måske noget privat?

Kommentar
Fra : moderator

Dato : 04-05-07 10:16

..hvilket selvfølgelig kun kan lade sig gøre, såfremt spørgsmålsstilleren ikke blacklister debatørerne!

Moderator

Kommentar
Fra : moderator

Dato : 04-05-07 10:17

..men heldigvis er det tilladt at have flere profiler

Moderator

Kommentar
Fra : iah

Dato : 04-05-07 12:05

Citat
..hvilket selvfølgelig kun kan lade sig gøre, såfremt spørgsmålsstilleren ikke blacklister debatørerne!

Moderator

Hvilket så ikke lige er tilfældet her, på trods af nogle kraftige udmeldinger:

Disken
Teil
Ziggy99

I er alle nogle sølle fjolser som har viet jeres liv til denne side.
Itror point/stjerner/citater osv. redder jeres dag. Samt at komme til at svine andre til, det må da være lykken for jer!

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 04-05-07 15:11

Jeg forstod vist ikke - Hvor skal man komme først? Jeg var først hos bageren i morges!

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 04-05-07 15:21

Der var en der fortalte mig, at næste år falder Store bededag og arbejdernes kampdag på samme dato 1. maj og så bliver den døbt om til rødbededag - Ja hvad kan det have med pointene at gøre? jeg ved det heller ikke; Men jeg syntes lige den skulle med her, hvor alle er i gang med at vrøvle!

Kommentar
Fra : pk2dk99

Dato : 04-05-07 16:29

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 04-05-07 16:49

Og jeg kom også først..................................til sidst.
Hit mæ påængernø.

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 04-05-07 17:57

Til e.c. Har du ikke set soldaterkammerater? I en af dem, er der en af gutterne der kmmer meget senere end de andre. Så brøler sergenten: "Hvad fanden kommer De først nu"? Svaret var: "Nej hr. sergent, jeg kommer sidst NU"

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 185 point
Dato : 04-05-07 18:38

Citat
hvilket selvfølgelig kun kan lade sig gøre, såfremt spørgsmålsstilleren ikke blacklister debatørerne!

Moderator

Laika_pigen har sgu da ikke blacklistet nogen som helst

mvh dova

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 04-05-07 19:26

Citat
Laika_pigen har sgu da ikke blacklistet nogen som helst

Man kan blackliste på 2 måder læs http://www.kandu.dk/faq.aspx#21 og blacklistes en bruger alene i et specefik spørgsmål - vil det ikke kunne ses under den brugers historik der har blacklistet.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 04-05-07 19:30

Man kan jo også slette blacklisten igen.
Jeg kan se længere oppe i tråden at Molokyle har været sortlistet.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 04-05-07 19:50

Jeg tror der er flere i denne tråd der er blaklistet - men som sagt kan det ikke ses når det alene er i det her spørgsmål, hvilket jeg finder forkert.

Jeg er klar over at molo er blacklistet her, men det er alene fordi vi er flere der kender hans profiler.

//bentjuul

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 04-05-07 20:35

Nåe ja - det er jo nok kun en total blacklistning som kan ses i profilen.

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 05-05-07 08:17

Jeg bryder mig ikke om den hetz der foregår, det virker meget arto - teenage agtigt, men jeg tror du gør bedst i at lukke dette spørgsmål der er endnu en lejlighed for at fylde cyberspace med unødvendigheder.

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 05-05-07 11:49

HØRT..JomfruAne

Desværre findes der typer, som ikke har andet "liv" end *OnLine-Rytteri*.

Vi må kun håbe, at de tager sig sammen til at komme ud IRL og sige deres mening....MED øjenkontakt

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 05-05-07 11:57

http://www.kandu.dk/userprofile.aspx?uid=258251 - ja sikken en opførsel !!!!

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 05-05-07 17:12

[ V ] >>>>>> [ ]

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 15-05-07 16:29

Laika_pigen......http://www.kandu.dk/tip16030.aspx .... hvor er du dog mavesur ....

Er der noget du vil snakke om?

Godkendelse af svar
Fra : Laika_pigen

Dato : 28-06-07 20:39

Tak for svaret dova.