/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Blacklistet,,,gad vide hvorfor
Fra : disken
Vist : 814 gange
20 point
Dato : 03-05-07 18:28

Jeg er blevet udelukket af denne bruger steenvin

GAD VIDE hvorfor, da jeg aldrig har deltaget i dine indlæg.

Accepteret svar
Fra : Teil

Modtaget 30 point
Dato : 03-05-07 18:31

Velkommen i klubben.
Jeg er også sort i den væmmelige types øjne.
Mon han er racist, folk fra Anholt er sikkert de værste.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 03-05-07 18:50

Aner det IKKE.
Da jeg INTET har med slægts-forskning at gøre,
kan det undre mig.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 03-05-07 18:52

Tja - i 4 må så høre til det dårlige selskab.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 03-05-07 18:53

INGEN nyhed

Og den KOM FRA MIG.....!!!

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 03-05-07 19:00

Disken læs lige din post.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 03-05-07 19:09

Citat
Og den KOM FRA MIG.....!!!

Har gjort det...

Kommentar
Fra : disken

Dato : 03-05-07 19:11

Den var til e.c ALTSÅ...

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 03-05-07 19:36

Ok .................Tak.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 03-05-07 19:54

Citat
Tja - i 4 må så høre til det dårlige selskab

e.c. har du fået for lidt at drikke?

Kommentar
Fra : disken

Dato : 03-05-07 19:59

Teil::::::::::::::::::::.
Citat
e.c. har du fået for lidt at drikke?

SGU ikke min profil___ALTSÅ
Tror ej e.c, vil have DE PÅ SIG...

Kan JO dårlig, finde en grimasse der passer

Men når vi er igang.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 03-05-07 20:00

Kan ej heller stvae + = stave

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 03-05-07 20:03

snave, grave, skræve, skrave, stræve, stave - der var den.
Jeg kender ikke e.c.´s drikkevaner, men hvor får han fire fra?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 03-05-07 20:06

Navnet steenvin kunne tyde på drikkevaner af en pæn kaliber.
Så må man jo blackliste alle der ikke har familiens blod i årene,
og dermed mere drikkelse til vinkenderen.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 03-05-07 20:09

Den Græske "Retzina" er ganske udemærket her i varmen.

Jeg kan ikke regne, men har benyttet det sidte tal her i listen = 4

1 ziggy99 03-12-2002
2 pallebhansen 04-02-2003
3 Teil 19-07-2003
4 disken 08-08-2006

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 03-05-07 20:17

Nu må jeg lige ringe til min gamle regnelærer.

Han må nøjes med en flaske portvin.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 03-05-07 20:21

Citat
Navnet steenvin kunne tyde på drikkevaner af en pæn kaliber.
Så må man jo blackliste alle der ikke har familiens blod i årene,
og dermed mere drikkelse til vinkenderen.

OK __ mig der MISSEDE ????? katten

Citat
Den Græske "Retzina" er ganske udemærket her i varmen.

Kan den sendes PR mail...

Håber skidtet virker__Øh

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 03-05-07 20:28

http://www.kandu.dk/userprofile.aspx?uid=250982

Her kan I læse lidt mere om manden M/K

Kommentar
Fra : disken

Dato : 03-05-07 20:47

Citat
http://www.kandu.dk/userprofile.aspx?uid=250982

Her kan I læse lidt mere om manden M/K

Har VÆRET der, men som jeg skriver,
har JEG intet med forskning af min familie at gøre.

Mangler bare at høre, hvor min far er blevet DUMPET henne, Odense.
Men for FA_______ håber aldrig jeg skal bruge en skie
DAGFØRER/ sagfører for at ordne noget man selv kunne gøre
eller BARE overlade det, til en´skifteret, de er
sgu da i det mindste til at TRO på, ODER...

Men at blive ANMELDT_af en VIS bruger herinde
Så er man sgi på den, FOGEDEN altså...

OG DEN GIVER_ vel heller ikke mening VEL

Kommentar
Fra : disken

Dato : 03-05-07 20:49

GLEM SIDSTE INDLÆG

Kom til at blande katten med en Whisky_ uden terninger

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 03-05-07 21:00

Vær nu lidt sød disken. Du kan jo godt. Tilgiv at steenvin havde en dårlig dag. Værre var det jo ikke VEL? Lad os nu være gode ved hinanden, i stedet for at grave grøfter burde vi jo danne broer af venskab.

HUSK: En fremmed er en ven du endnu ikke har mødt.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 03-05-07 21:03

disken

Hvis du vil, kan du jo tale med steenvin ved at sende ham en Privat besked. Så jeg forstår ikke hvorfor du gør dit lille problem til en Kandu-sag.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 03-05-07 21:04

Citat
GLEM SIDSTE INDLÆG

Kom til at blande katten med en Whisky_ uden terninger

SORRY_________a_j

Kommentar
Fra : disken

Dato : 03-05-07 21:06

Har smidt en PM til ???
Og ventede at der kom en kommentar...

I det minste___

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 03-05-07 21:07

Arne giver mig en ide´
Opskriften på godt venskab lyder således.

Vi mødes på en grusvej med hver sin kasse øl.
Drikker og snakker lidt
bliver hurtigt uvenner,
slås så gruset flyver om ørene.
drikker igen, fortryder græder
omfavner hinanden
drikker de sidste dråber.
Et venskab for livet er skabt.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 03-05-07 21:10

På flere bæbare kan det slåes fra og til i bios skjul og vis,f.eks. vis man skal lowlevel formaterer disken

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 03-05-07 21:11

Har du set disken?
Manse vil formatere dig

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 03-05-07 21:14

Tja, steenvin har lige så mange annullerede spørgsmål som besvarede!
Men selvom vi skriver hvorfor 4 ens tip ikke giver point, så bliver vi 3 stakkels personer udelukket: ziggy99 Teil pallebhansen:
http://www.kandu.dk/Tip15882.aspx

Men hvorfor det også skal gå ud over den uskyldige disken, tja

steenvin, vil du ikke godt tage os ind i varmen igen, vi står her ude og banker på.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 03-05-07 21:14

ups,forkert tråd

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 03-05-07 21:23

Ja det skal han nok når han får tænkt sig lidt om. Men giv ham lige en ærlig chance for at undskylde.

En af hovedreglerne for alm. adfærd er "Altid give modparten en mulighed for at trække sig ud, UDEN at tabe ansigt". Så vær nu lidt "Søde" Gutter. Jeg ved at I kan.

Kærlig hilsen AJ

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-05-07 21:32

Citat
arne.jakobsen

Dato : 03-05-07 21:00

--------------------------------------------------------------------------------
Vær nu lidt sød disken. Du kan jo godt. Tilgiv at steenvin havde en dårlig dag. Værre var det jo ikke VEL? Lad os nu være gode ved hinanden, i stedet for at grave grøfter burde vi jo danne broer af venskab.

HUSK: En fremmed er en ven du endnu ikke har mødt.

Ovenstående kommer fra en bruger, som har blacklistet 33

http://www.kandu.dk/userblacklist.aspx?uid=177761

Kommentar
Fra : disken

Dato : 03-05-07 21:36

Citat
En af hovedreglerne for alm. adfærd er "Altid give modparten en mulighed for at trække sig ud, UDEN at tabe ansigt". Så vær nu lidt "Søde" Gutter. Jeg ved at I kan.

OK________havde NU heller ikke tænkt mig at
LUKKE dette, før han havde mukighed for at smide et SVAR på et.
eller andet.
Men den kommer sikkert først til Jul.

Men bortset fra det, så er JEG bedøvende lige_glad.
Kan brugeren/ne- IKKE lide mine meninger/ eller
hvad jeg skriver, HELT OK.
DET ER DER SG_ IKKE MANGE DER KAN, HELLER IKKE DIG.
men det er JO en anden sag, ville bare HORE fra vedkommende
og vide HVORFOR---

Men det tager jeg med et LILLE smil,
ELLERS ''udmelder jeg mig'' IGEN

Min mening

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 03-05-07 21:39

Der burde findes en fagforening for kanduer.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 03-05-07 21:43

disken

Jeg har sagt til dig at det er dumt af dig at åbne denne tråd.

Du bør ordne dit problem med manden selv.

Jeg har givet dig hans adresse, og du har sagt undskyld. Det skal du nok.

Alt er derfor OK.

Vi snakkes ved en anden gang disken,

Kan du ha' det godt.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 03-05-07 21:47

ans

Du STINKER

Hvordan kan det være at du ikke kan lære at holde din lille dumme næse væk????

Hvem FANDEN inviterede dig ind i denne tråd????

Og hvad kom du med af GULDKORN??

Ikke en skid. VEL. Det eneste du kommer med er HAD imod mig.

Så lær det dog din lille dumme pige. HOLD DIN KÆFT når du ikke kan hjælpe.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 03-05-07 21:52

Citat
Der burde findes en fagforening for kanduer

Kommentar
Fra : disken

Dato : 03-05-07 22:02

Citat
Der burde findes en fagforening for kanduer.

GAD VIDE___ eller så skulle man det under en
KATAROGI,? DER HEDDER MIBRUG AF SAMME.

Citat
Men hvorfor det også skal gå ud over den uskyldige disken, tja

sgu DA IKKE MIG DER FYRER_ alt gylle ud på dette Forum

Online : 2572
MÅ DA VÆRE ET UGE_ TAL,
der bliber nulstillet 1 GANG om ÅRET

LIDT AT T/RÆNKE PÅ.

Så er der skisme FILM om en dame---- der ikke er MULSIM

HA d
MIG

Kommentar
Fra : iah

Dato : 03-05-07 22:13

Citat
Fra: arne.jakobsen Dato : 03-05-07 21:23

Ja det skal han nok når han får tænkt sig lidt om. Men giv ham lige en ærlig chance for at undskylde.

En af hovedreglerne for alm. adfærd er "Altid give modparten en mulighed for at trække sig ud, UDEN at tabe ansigt". Så vær nu lidt "Søde" Gutter. Jeg ved at I kan.

Kærlig hilsen AJ [Meget Glad]

_____________________________________________________
Fra: arne.jakobsen Dato : 03-05-07 21:43

disken

Jeg har sagt til dig at det er dumt af dig at åbne denne tråd.

Du bør ordne dit problem med manden selv.

Jeg har givet dig hans adresse, og du har sagt undskyld. Det skal du nok.

Alt er derfor OK.

Vi snakkes ved en anden gang disken,

Kan du ha' det godt.

_______________________________________________________________
Fra:arne.jakobsen Dato : 03-05-07 21:47

ans

Du STINKER

Hvordan kan det være at du ikke kan lære at holde din lille dumme næse væk????

Hvem FANDEN inviterede dig ind i denne tråd????

Og hvad kom du med af GULDKORN??

Ikke en skid. VEL. Det eneste du kommer med er HAD imod mig.

Så lær det dog din lille dumme pige. HOLD DIN KÆFT når du ikke kan hjælpe.

Tja, så kender man jo arne.jakobsen igen -
jeg var lige ved at tro fanden var gået i kloster - det siger man jo han gør når han bliver gammel...

Nå for den nu får jeg sikkert også en ordentlig en over snuden - jeg er jo heller ikke inviteret af hr. jakobsen til at deltage i denne tråd.

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 03-05-07 22:14

Ku ikke holde min lille dumme næse væk heller...men synes ikke AJ33 ligefrem dufter af varme hveder...du godeste - lille mand - hvad har du dog gang i...der er go TV, så lad blodtrykket falde en kende.

Jeg vidste slet ikke at jeg var blacklistet af steenvin, men det har jeg det ganske fint med ...kender ikke personen...andet for ubrugelige tip og det er da OK med mig at han synes at jeg er uværdig til at bedømme nonsenstip fremover.

Det samme gælder for Arne33 som betragter enhver uenig som uværdig.

Ziggy99

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 03-05-07 23:13

AJ-oversættelse

B]Du STINKER[/B]
AJ mener: Du har fornærmet mig og jeg kan bestemt ikke lide at nogensomhelst sætter ?-tegn ved mine velmente råd og da jeg var barn fik vi tæsk hvis vi ikke kendte vores plads

Hvordan kan det være at du ikke kan lære at holde din lille dumme næse væk????
AJ mener: Det er pisse irreterende at blander dig nu hvor jeg lige styrede tingene og havde bolden på min hjemmebane

Hvem FANDEN inviterede dig ind i denne tråd????
AJ mener: jeg er svampeekspert og selvindskreven til enhver diskution..alle andre må kvalificere sig eller udstyres med wildcards

Og hvad kom du med af GULDKORN??
Ikke en skid. VEL. Det eneste du kommer med er HAD imod mig.

AJ mener: Jeg er ulykkelig i bund og grund..alle..undtagen kebabmanden hader mig og mit hår trænger til at blive klippet

Så lær det dog din lille dumme pige. HOLD DIN KÆFT når du ikke kan hjælpeAJ mener: SÅ HJÆLP MIG dog, jeg er ensom og saucen skiller, psykologen siger fra og om natten er jeg bange for mørket

Kommentar
Fra : iah

Dato : 03-05-07 23:21

Jow jow, det er skam en kompetent personage vi har med at gøre...

Få ved intet;
Flere lidt om alt;
Nogle alt om lidt;
Ingen alt om alt!

ERGO: Absolut igen ved så meget om alting som arne.jakobsen

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-05-07 23:50

Citat
arne.jakobsen

Dato : 03-05-07 21:47

--------------------------------------------------------------------------------
ans

Du STINKER

Hvordan kan det være at du ikke kan lære at holde din lille dumme næse væk????

Hvem FANDEN inviterede dig ind i denne tråd????

Og hvad kom du med af GULDKORN??

Ikke en skid. VEL. Det eneste du kommer med er HAD imod mig.

Så lær det dog din lille dumme pige. HOLD DIN KÆFT når du ikke kan hjælpe.

Citat
Hvem FANDEN inviterede dig ind i denne tråd????

Hvem har inviteret dig arne.jakobsen ind i denne tråd

Inviter du disken på Amarone så kan du og han få en hyggelig sludder

Nu skriver jeg det igen, du arne.jakobsen med k, kan ikke lære mig noget.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 04-05-07 03:45

Citat
Få ved intet;
Flere lidt om alt;
Nogle alt om lidt;
Ingen alt om alt!

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 04-05-07 10:46

ziggy99.

Perler

Kommentar
Fra : lasseemil

Dato : 05-05-07 18:34

Jeg mener at det er en forholdsvis alvorlig sag sådan bare at blackliste folk i dette åbne debatforum. Jeg har kun gjort det en enkelt gang overfor TEIL, da jeg følte at hans sprogbrug var alt for langt ude og efter min mening under lavmålet. Jeg vil dog også gerne indrømme at TEIL også kan komme med udmærkede ting indimellem. Men kunne du ikke være lidt mere positiv i al almindelighed .

Kommentar
Fra : disken

Dato : 05-05-07 19:14

Citat
Arne giver mig en ide´
Opskriften på godt venskab lyder således.

Vi mødes på en grusvej med hver sin kasse øl.
Drikker og snakker lidt
bliver hurtigt uvenner,
slås så gruset flyver om ørene.
drikker igen, fortryder græder
omfavner hinanden
drikker de sidste dråber.
Et venskab for livet er skabt.

Ville hellere sige/ skrive,
DEN DER FØRST LØBER TØR FOR øl____
Ren der over og LÅNER lidt af ???
Og sånt kan et PÆNT venskab opstå...

Medmindre, der følger en lommeLÆRKE med til den ENE...

Godkendelse af svar
Fra : disken

Dato : 05-05-07 19:16

Tak for svaret Teil.

En skal JO have disse POINT´s og du var først.

Alt andet nærmer sig JO en ren DK burka, man ikke kan gennemskue___VITS

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 05-05-07 19:47

Selv tak disken
som er en af de profiler der siger sin mening
og ikke bare synger med i andres klagesang.