/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Fejlmeddelelse i outlook?
Fra : acilia
Vist : 491 gange
50 point
Dato : 02-05-07 19:45

Kære Alle
Jeg synes ikke jeg har pillet ved noget - men pludselig får jeg en fejlmeddelelse når jeg vil sende eller modtage post.
Der popper et lille skærmbillede op som spørger efter adgangskode til netværket der står således:

server: asmtp.mail.dk
brugernavn: står der et langt tal
adgangskode: xxxxxx
Så er der en lille boks hvor jeg kan klikke i 'gem denne adgangskode på adgangskodelisten'

Uanset om jeg annullerer eller siger ok så kommer den bare frem igen.

Jeg forstår ikke hvorfor det pludselig kommer frem? hvad gør jeg dog?

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 60 point
Dato : 02-05-07 19:47

tdc har post server problemer der er landsdækkende - så du kan ikke gøre andet end at vente

det er faktum - jeg blev tosset og ringede for at spørge

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 02-05-07 19:54

Jeg får også den fejl fra tid til anden. Det er rigtigt, som miritdk skriver, det er ikke din outlook, der er noget galt med, så der er ikke andet at gøre end at vente og prøve igen.

Godkendelse af svar
Fra : acilia

Dato : 02-05-07 20:10

Juhuuu - så er jeg glad - altså at det ikke er min email den er gal med.

Ja det er skide irriterende når tingene ikke virker - MEN der er een god ting: Så kan vi holde lidt fri fra omverdenen..
Jeg vil udnytte situationen og sætte mig med en kop kaffe og se Desperate Housewifes lige om lidt. Med god samvittighed..
TAK

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-05-07 20:13

http://kundeservice.tdc.dk/privat/driftsinformation/ ikke alle er kommet med på listen kan jeg se - de er nooooooooget langsomme

Kommentar
Fra : Hammerhead

Dato : 02-05-07 21:03

Du kan fændre asmtp til smtp inde i dit mailprogram, så skulle det virke. Når tdc så har fået løst deres problemer, kan du skifte tilbage igen.