/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Hvordan finder man G-punket?
Fra : SjalaJonez
Vist : 3837 gange
100 point
Dato : 02-05-07 18:58

Hey hey..

Jeg ville høre om hvordan at man finder g-punktet på kvinder?

SjalaJonez

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 02-05-07 19:05

Tale med hende under din søgen...
Kvinder er ikke som et PC-tastatur... Der er ikke en streg eller prik på tasten ved siden af "G".
Men men hvis du søger føler på den side af skede "vægen" der vender mod navlen ca. en fingers længde inde er du tæt på det område. Der af nogen udnævnes til g-punktet...
Der er meget debat om det findes - men den del kvinder føler nydelse ved at få dette område stimuleret...
Hvis du finder stedet - og føler godt efter kan du selv genfinde stedet næste gang...
God fornøjelse i din søgen...
mvh Benjamin

Accepteret svar
Fra : ziggy99

Modtaget 110 point
Dato : 02-05-07 19:24

G-punkt

Der er uenighed om, hvorvidt g-punktet findes eller ej. En tysk gynækolog ved navn Ernst Gräfenberg mener at have påvist et særligt følsomt område på forvæggen af skeden, ud mod maven, ca. fire-fem cm oppe.

Det føles som en lille, glat pude, når du rører ved det.

Det er ikke nødvendigvis let at finde. Til gengæld kan det være rigtig dejligt at lede efter.

Med den rigtige stilling (bagfra er bedst) og en god del øvelse, kan pikken muligvis ramme g-punktet, når I har sex.

Dog er g-punktet nemmest at finde med en g-punktsdildo eller med partnerens finger, fordi det ofte kræver en helt bestemt vinkel, som de fleste pikke har svært ved at ramme.

Hos manden er det et lille område ved blærehalskirtlen (prostata), der er ekstra følsomt. Det kaldes også prostatapunktet, p-punktet eller mandens g-punkt.

Fra http://www.sexlinien.dk/Default.aspx?ID=627

Citat
Det sidder ca. syv cm oppe i endetarmen. Man kan ikke finde g-punktet ved almindelige undersøgelser. Forskerne kan ikke finde nerver der, men mange beskriver en meget dejlig følelse, når punktet påvirkes

Vidste du...
at hos nogle er g-punktet på størrelse med en 25-øre og hos andre er det på størrelse med en femmer?

Ziggy99

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 02-05-07 19:25

Undskyld det rodede indlæg...

Ziggy99

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 02-05-07 19:55
Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 02-05-07 19:59

Læg dig på siden ved siden af "offeret" (som ligger på ryggen) og stik din tommelfinder (nederste arm) forsigtigt op i hendes skede og "led lidt" - både ud og ind og ved at bevæge det yderste led af tommelfinderen. (Den anden hånd - den på den øverste arm - kan samtidigt stimulere klitoris....) Før eller siden (ret hurtigt) vil du på hende nemt kunne fornemme, hvor det er rigtig godt...

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 02-05-07 20:00

N.B. Det er en fordel, hvis hun er vågen....

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 02-05-07 20:45

En G PS fungerer udmærket.

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 02-05-07 20:48

Har den virkeligt de koordinater

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 03-05-07 06:54

Hvad er kordinaterne til GPS, som er meget moderne at bruge i dag.

hawaii7

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 03-05-07 07:44

Meget enkelt, det er forprogrammeret til
G Punkt Sensitive.

Godkendelse af svar
Fra : SjalaJonez

Dato : 03-05-07 09:40

Jeg takker

SjalaJonez