/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Melodier til salmer
Fra : Niels0511
Vist : 3690 gange
50 point
Dato : 02-05-07 16:56

Hejsa med jer

Jeg har fået et par titler på nogle sange/salmer, men kender ikke lige melodien i dem. Jeg har hørt om begrebet midi-filer. Er der nogen herinde der ved, hvor man kan finde midifiler til salmer? Altså, sådan man kan høre hvordan melodien er. Jeg leder efter midifiler til "Det dufter lysegrønt af græs" og "Jeg vil bygge en verden".

Venlig hilsen
Niels Lykke

Accepteret svar
Fra : lyngballe

Modtaget 35 point
Dato : 02-05-07 17:27

Den første af dine sange kan du finde her: http://www.hojskolesangbogen.dk/sangene#
Den anden kan jeg ikke finde lige nu
Vl h
L

Kommentar
Fra : coincident

Dato : 03-05-07 01:33
Kommentar
Fra : coincident

Dato : 03-05-07 01:37
Godkendelse af svar
Fra : Niels0511

Dato : 03-05-07 11:52

Tak for svaret lyngballe.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 04-05-07 19:03

"Jeg vil bygge en Verden" er ikke en salme, men en dansk sang....

Hanne