/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
ip 4000
Fra : goodboy2
Vist : 362 gange
50 point
Dato : 02-05-07 14:48

hej har en ip 4000 som har kørt perfekt hidtil, men nu stopper den lige pludselig til aller sidst på udprintningen, skiven er færdig printet men den bliver ikke kørt ud.
og når jeg skal printe covers eller tekst printer den ikke det sidste ud men bliver bare stående og vil ikke printe det sidste på siden ud.
Får ikke nogen fejl meddelse der står bare at den udskriver, men det gør den jo altså så ikke
Goodboy2

Kommentar
Fra : egjegj

Dato : 03-05-07 06:07

Prøv at afinstallere den og installer den så igen med de drivere på din medfølgende skive! det funker på de fleste printerproblemer

Kommentar
Fra : goodboy2

Dato : 04-05-07 08:09

Er forsøgt hjalp ikke
Goddboy

Kommentar
Fra : egjegj

Dato : 04-05-07 08:46

og du er sikker på at den tog driverne fra skiven og ikke fra systemet?. Slet printer, sluk printer. genstart pc, smid skiven i (uden at tænde printer) installer printer når den kommer op fra skiven, tænd ikke for printer før du blir bedt om det. Prøv det koster ingenting
. Hvis din printer er tændt tager den driverne fra systemet (de mulige defekte) så du skal bruge skiven og tvinge den til at tage dem, ellers er du ligevit. prøv

Kommentar
Fra : goodboy2

Dato : 04-05-07 22:43

yep det var måden jeg gjorde det på
Goodboy

Annuller spørgsmålet
Fra : goodboy2

Dato : 24-06-07 18:18

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål