/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
Motorola Timeport
Fra : regins
Vist : 495 gange
20 point
Dato : 19-01-03 10:32

Jeg har en Motorola Timeport, er aldrig blevt brugt, jeg taster PIN code og den bliver godkendt, men så står der og blinker : Venligst vendt med at indtaste specialkode, er der nogen der kan hjælpe mig med det ? v.h.regin

Accepteret svar
Fra : MBM_DK

Modtaget 20 point
Dato : 22-01-03 10:59

Hey....dette er typisk motorola....det sker når telefonen er simlåst det er når du sætter et andet simkort i vil den først skrive "INDTAST PINKODE" og derefter vil den spørge efter denne Specielkode (DETTE ER SIMLÅS KODE) (DEN FÅR DU UDLEVERET AF DET TELESELSKAB SOM TELEFON BLEV KØBT HOS) men du kan først indtaste specielkode når der ikke står "VENLIGST VENT" og her er det man skal have rigtig god tålmodihed....dette kan tage alt lige fra 5 min til 20 timer....det længste jeg har set er nemlig 20 timer man bare skulle lade den ligge tændt...

SÅ LAD DEN LIGGE TÆNDT INDTIL DEN BARE SKRIVER INDTAST SPECIELKODE

Godkendelse af svar
Fra : regins

Dato : 22-01-03 20:02

Tak for svaret MBM_DK.tak for svaret, men hvilke oplysnynger skal de ellers have for at få SIMLÅS KODEN ?

Kommentar
Fra : MBM_DK

Dato : 23-01-03 10:13

de oplysninger dit teleselskab skal bruge til at udlevere din simlås kode er :

1. Telefonnummeret som telefon blev købt med
2. Hvor du købte telefon (Butik og hvor)
3. EMEI nr på telefon

og dette skulle være nok til at de skal udlevere din kode.