/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
lameller
Fra : karin42
Vist : 656 gange
50 point
Dato : 01-05-07 21:38

Er de svære at sætte op selv ? de har dem billigt i Aldi , men jeg tøver lidt !
hvem har prøvet at sætte dem op ?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 01-05-07 21:47

Hey nu køber du ikke dem allesammen, for jeg skal også ha nogen!!!!

Vi har været i Jysk for lige at danne os et indtryk af dem, inden vi køber dem i Aldi, manden sagde
at det så meget nemt ud.

Det er godt nok også et billigt tilbud, men jeg har hørt at det er noget skidt, hvis man begynder at vaske dem af, så sætter snavset sig ekstra meget på?? håber da ikke det er rigtigt

Kommentar
Fra : karin42

Dato : 01-05-07 21:51

Ok jeg gemmer lidt til dig !!

det jeg ikke fik at vide var om de er svære at sætte op , men tak for det alligevel.

Vi ses i aldi i morgen tidlig kl. 9.

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 60 point
Dato : 01-05-07 21:56

Jeg skrev ellers sååån her... det skulle betyde at manden ikke syntes det så ud til at volde problemer

Citat
manden sagde
at det så meget nemt ud.

Så kommer jeg fadme kl. 8.45 så jeg står forrest

Godkendelse af svar
Fra : karin42

Dato : 01-05-07 22:03

Tak for svaret Nordsted1.

jamen så får du accepter vi ses i Aldi

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 01-05-07 22:07

Selv tak, ses

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 02-05-07 22:16

Jeg syntes ikke jeg så dig i køen ved Aldi, kun en del mænd der ville købe bærbar pc'ere, mange måtte gå forgæves efter dem.

Det kan godt være de gardiner var billige, men alligevel bliver det en formue, for jeg kunne da ikke sætte nye gardiner op uden først at male hele udestuen, fandt jeg ud af

Så idag har jeg malet i otte timer, og fortsætter i morgen, så jeg håber gardinerne kan komme op på fredag, det glæder jeg mig til.

Hva med dig, er dine gardiner sat op??

Kommentar
Fra : karin42

Dato : 15-05-07 21:50

Næh projektet blev ikke rigtig til noget .....

jeg endte med at købe liftgardiner i netto problemet her hos mig er at jeg har mange - og store potteplanter i mine vinduer ! og det forliges alså ikke ret godt med lamelgardiner.

men jeg købte dem, og bragte dem afsted igen .... sikke dog et bøvl

der var rigtig mange der skulle ha' bærbar pc'er , så de kom foran ig i køen !

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 15-05-07 21:57

Jeg kikkede også i Netto, men de gardiner var ikke lange nok. Lamellerne var til gengæld rigeligt lange, så lange at der skulle tages af, det var ikke svært, men et stort arbejde. Lamellerne var nu så smarte, at de ikke var lagt op på forhånd. Nå men nu fik vi en fin udestue, nye gardiner, der så krævede at der også blev malet, meeen så syntes vi også at stuen skulle have en omgang, py ha vi er lige blevet færdig idag, så besparelsen er røget fløjten, men iiih hvor det pyntede.

Ja ja, frem og tilbage er lige langt, men man kan godt blive træt alligevel, men tillykke med dine nye gardiner