/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Battlefield 2
Fra : HeavyC
Vist : 429 gange
30 point
Dato : 01-05-07 18:43

Hej jeg har skide mange problemer med BF2. Det lagger (hakker) sindsyg meget, når jeg spiller over internettet. Min forbindelse er helt fin (har ping på 20) og computeren burde også sagtens kunne køre det. Problemet er, når jeg spiller online og ikke når jeg spille single-player. Jeg håber der er nogle som kan hjælpe mig. På forhånd tak!

Kommentar
Fra : Harlekin

Dato : 01-05-07 19:17

Hvormeget RAM har du i maskinen?
Det er typisk det der får det hele til at hakke. Jeg anbefaler 1GB RAM som minimum på de store baner..

Ellers kan du prøve at søge hjælp i forumet på bf.geeksnet.dk, som er Danmarks største Battlefield side.

Kommentar
Fra : dayworker24

Dato : 01-05-07 19:29

er du 100 % sikker på at banen er fri for lag?

Når jeg har spillet, så har det meget at gøre hvad bane jeg spiller på.

Kommentar
Fra : HeavyC

Dato : 14-05-07 20:47

Den har 1 gb drr2 ram. Skulle du har lyst til at spørge om graffik kort, er det 256 geforce et eller andet, så det er ikke problemet. Som sagt computeren kan sagtens køre det.
Det er en boomtown server hvor jeg spiller meget wake island 2007 og mine venner hakker ikke.

Kommentar
Fra : dayworker24

Dato : 14-05-07 22:58

hvor længe siden er det du har købt computeren/den har været formateret???

Hvor længe siden er det du har ryttet op?

Har du hentet spillet fra en ven, eller installeret det selv.

har du flere drev (hvis ja, hvad for et drev er battlefield på)?

Kommentar
Fra : HeavyC

Dato : 15-05-07 01:20

Jeg tror computeren er 4 mdr. gammel, det var et arbejds tilbud, som den gamle sagde ja til. Den har aldrig været formateret (ca. 10 % af harddisken er i brug og ikke mere) og det skal den heller ikke, da det ikke er min. Jeg laver jævnligt diskfragmentering på den, men den trænger måske. Spillet er købt og installeret via. cd, derefter opdateret med patch 1.41v fra boomtown. Ja der er flere drev, men jeg har lagt battlefield på samme drev som windows, fordi drevet havde god plads.
For trejde gang, computeren er hurtig nok til BF2!!! Den kører spillet "fear" flydende!!!

Kommentar
Fra : Oompa_Loompa

Dato : 29-05-07 22:10

den bane du omtaler har meget vand... Det er muligt det er derfor da det tager mange ressoucer i det spil... ved jeg i hvert fald fra min egen maskine... Prøv lige at spil samme bane i singleplayer og se om problemet stadig er der, ellers prøv at sætte grafikken lidt ned... Det er ikke et spil man skal køre i maks grafik hvis ikke man har en hardcore-gamer maskine... kun et bud...

Mvh
Oompa