/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Speciel glasskærer
Fra : Dieter
Vist : 1084 gange
200 point
Dato : 01-05-07 17:51

Jeg har på internettet set et hjælpeværktøj til at skære nøjagtige strimler af glas.
Værktøjet har på den ene side et anlæg som man kan føre langs med en skinne, på den anden side en holder til glaskæreren.
På værktøjet er der monteret et (tror nok digital) måleværktøjet til indstilling af strimlens bredde.

Jeg kan ikke finde dette værktøj igen. Er der nogen der kender det og vil fortælle mig hvor jeg finder det ?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 01-05-07 18:15

Jeg kan ikke se "din" glasskærer for mig men er det sådan en dims??

http://www.katteam.dk/glas/order_product.asp?r=41

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 01-05-07 18:15

Spørg en glarmester, han har sikkert redskabet.

Kommentar
Fra : strits

Dato : 01-05-07 18:28

Hej
Du kan se den her.

Accepteret svar
Fra : strits

Modtaget 110 point
Dato : 01-05-07 18:29
Kommentar
Fra : strits

Dato : 01-05-07 18:31

Og her er forsiden så:
http://www.rjhdesign.dk/

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 01-05-07 18:50

Jamen hvor se det alle vegne skær det dog selv det er ikke så svært
et godt rår kom petrolium/terpentin der hvor du skærer

dr.dem

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 01-05-07 18:57

Det må være den fra strits link som både kan styre et rundt hul og vendes til "strimmelstyr"

Kommentar
Fra : lottepigen30

Dato : 01-05-07 23:03

Prøv lige at ringe til Anla Glas I Silkeborg på tlf.nr. 86 80 42 88

De har alt indenfor tænger og glasskærere og vil gøre alt for at hjælpe dig!

www.anlaglas.com

Hilsen Lottepigen30

Godkendelse af svar
Fra : Dieter

Dato : 02-05-07 09:11

Tak for svaret strits.