/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Nokia N73
Fra : 888
Vist : 820 gange
200 point
Dato : 01-05-07 12:43

Er der nogen der har gode/dårlige erfaringer med den? Er kameraet kanon? Er den hurtig selvom det er en 3G?

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 01-05-07 15:20

Kun gode erfaringer - du vil ikke fortryde et evt. køb...

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 01-05-07 17:51

Kameraet er det bedste på markedet for tiden, ikke bare er opløsningen høj (3,2 megapixel) men det er et suverænt godt objektiv (Carl Zeiss)

Du spørger om den er hurtig selvom det er 3G.... (?) Øhh ja, den er hurtig FORDI det er en 3G telefon, vel at mærke til de funktioner der kræver 3G (videosamtaler) på nettet er den hurtigere end en traditionel GSM og til alle andre funktionre vil den foretrække hurtigste net, (det er jo også en almindelig GSM terminal)

Kommentar
Fra : huneck

Dato : 02-05-07 13:39

N73 er en af de bedste telefoner jeg nogensinde har brugt.
Hele brugerfladen (Symbian, S60) er bare meget bedre end de mindre modeller med Serie 40.
Alt er gennemført til mindste detalje. og f.eks. kameraet er langt bedre end det man normalt ser proppet ind i andre mobiltelefoner. Jeg havde fornøjelsen af N73 i ca. ½ år og i den periode oplevede jeg ingen begrænsninger eller Irritationsmomenter. Telefonen er bare tip top. De bedste anbefalinger herfra. KØB

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 02-05-07 21:38

Og alligevel er der jo også min nye telefon E65 ... Den er nemlig fed, men et lidt ringere kamera end N73

Kommentar
Fra : joand

Dato : 03-05-07 18:43

HOLD HOLD HOLD

Godt kamera ? ja

men forbindelse lukker ned
og kan være langsom
og kan gå i baglås (skal slukke og tænde igen.
og efter en opdatering står der "qtn_idle_skey" ved højre knap ???
og lidt besværligere at sende sms fra end andre nokia

min chef har også en og den er sendt ind pga af nogle af disse fejl.

men vi må have været uheldige når der er nogle der virker !!!!

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 03-05-07 23:05

Jeg arbejder med mobiltelefoni og har kun set meget få N73 til rep.. færre end hvad jeg ser af andre modeller, så selvfølgelig kan man være uheldig, men gennemsnittet er godt