/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
TDC-Tv via bredbånd
Fra : joker
Vist : 538 gange
100 point
Dato : 01-05-07 08:51

Hejsa

Er der nogen som har erfaringer med TDC TV via telefonstikket, altså ikke kabel tv. Hvordan er kvaliteten? Nogle plusser og minusser?

Mvh Joker

Kommentar
Fra : pk2dk99

Dato : 01-05-07 09:04

Jeg vil gerne også høre om det. Det lyder godt....

Kommentar
Fra : transor

Dato : 01-05-07 09:26

Med en hurtig og pålidelig bredbåndsforbindelse, kan man i princippet se nogenlunde hæderligt TV.
Men der er ikke mange som sender det. Det er næsten al sammen noget forkrøblet l... , for at de langsomme også skal være med ,og måske mere fordi afsenderne ikke har båndbredde til at sende mange forskellige tv udsendelser samtidig, i god kvalitet.

Til nogenlunde hæderligt tv skaldi have en download hastighed på omkring 2Mbit, og gerne mere. Den er dyr hos tdc.
Så godt som rigtig tv er det ikke.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 01-05-07 09:47

Du får Viasats programpakke

Kommentar
Fra : pk2dk99

Dato : 01-05-07 09:59

eller Gratis kanaler vis parabol og receiver....

Kommentar
Fra : kpm10

Dato : 09-05-07 19:25

Det køre rigtig godt, du får ikke en bedere billed kvalitet.

Bredbånd hastigheden skal du ikke tænke, den bliver styret af et modem der køre med porte hvor hastighederne bliver styret individuelt

Når du betaler for tdc-tv er det incl den båndbredde der kræves til tv'et