/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
dvd kopiering
Fra : sanne6
Vist : 909 gange
100 point
Dato : 30-04-07 14:14

er der nogen der kender et godt dvd kopierings program som er lige så nemt at bruge som dvdfab........ min trial periode er udløbet på dette program så jeg ville høre om i kender et andet
vh sanne

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-04-07 14:22
Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-04-07 14:23
Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 30-04-07 16:24

Ja da et stk ny brænder der følger brænder programmer med hi hi hi

dr.dem

Accepteret svar
Fra : CiviC

Modtaget 100 point
Dato : 30-04-07 21:42

Bruger altid følgende:

1. Anydvd køre i baggrunden (fjerner kopi-beskyttelse)
2. shrinkdvd til at kopiere ned på HD (så kan de være på en 4,7 gb skive og med engelsk/dansk sprog / undertekster og så uden det skide copyright-billede man absolut skal se på 30 sekunder hver gang man skal se en film)
3. Nero til at brænde med

P.S.
Husk nu kun at kopiere de film du selv ejer, og til eget brug. Eller børnenes. Det plejer jo at være dem der laver ridserne

Mvh
CiViC

Godkendelse af svar
Fra : sanne6

Dato : 30-04-07 22:35

Tak for svaret CiviC.