/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
The Adventures Of The Love Cru
Fra : nosunshine5
Vist : 437 gange
100 point
Dato : 30-04-07 13:31

The Adventures Of The Love Crusader" - med Sarah Brightman And The Starship Troopers

Er der nogen steder jeg kan købe denne sang, lovligt, på cd eller til downloading. Jeg har søgt højt og lavt. Men er ikke dræven nok til at kunne finde den...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-04-07 14:10

Du kan da prøve at spørge de 2 der har den til salg her.....

Den er jo så gammel at den garanteret ikke længere kan købes som ny....

Og den er tilsyneladende ikke genoptrykt.....

http://www.discogs.com/release/246697

Accepteret svar
Fra : Stouenberg

Modtaget 110 point
Dato : 30-04-07 14:16

- hvad med "I Lost My Heart To A Starship Trooper" med SB? Den må du godt låne, jeg bruger den ikke alligevel...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-04-07 14:19
Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-04-07 14:20
Kommentar
Fra : nosunshine5

Dato : 30-04-07 15:13

Hej Refi
Jeg har været inde på discogs. Men det ser desvære ud til at det er nogle der har den. men ikke vil sælge.
Der var en til salg, men det var vinyl. Det kan jeg ikke spille mere. Hun er i øvrigt en meget produktiv person kan jeg se. :)

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-04-07 15:33

Så er der nok "kun" at gå i diverse antikvarer der sælger "plader".......

Du kunne være heldig....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-04-07 15:40

Du kan da prøve at "lege" lidt her.... (hendes officielle side/store)

Det er en single collection, men jeg kan ikke se HVAD den indeholder.....

http://sarahbrightman.shop.musictoday.com/Product.aspx?cp=766_1371&pc=5SCD04

Kommentar
Fra : nosunshine5

Dato : 30-04-07 20:55

Jeg kan ikke bruge nogen af forslagene. Hvordan dælen annulere man et spørgsmål?
Det var ellers pænt af dig, Stouneberg at jeg måtte låne dit album. Men det rammer nok lidt meget ved siden af.

Den hjemmeside der hun har, den er så vidt jeg kan se kun fra det hun laver nu. Så der finder jeg ikke den sang...

Godkendelse af svar
Fra : nosunshine5

Dato : 01-05-07 18:41

Tak Stouenberg. Jeg fik ikke svar på om den kunne downloades lovligt nogen steder fra. Det er måske lidt før sin tid.Jeg havde håbet er der var udviklet et forum eller shop online, hvor man kunne købe og downloade nogen af de gamle sange som man måske kan huske fra dengang "ruder konge var knægt" :)

Da kasse bukser bare var et must.

PS Ved du om man kan annullere at spørgsmål hvis man ikke kan bruge nogen af svarene eller nogen simpelt ikke kommer med et forslag?